تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۲
plusresetminus
حزب الله: وزیر بهداشت با اشاره به بهره‌برداری از چند بیمارستان جدید در ماه‌های آتی اعلام کرد: تا پایان امسال ۴۰ بیمارستان به زنجیره‌ بیمارستان‌های کشور افزوده می‌شود.
۰
کد مطلب : ۶۷۰۴۴
امسال ۴۰ بیمارستان در سطح کشور به بهره‌برداری می‌رسد

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در پایان سفر استانی دولت در جمع خبرنگاران به بیمارستان‌های افتتاح شده در سال‌های گذشته اشاره و اظهار کرد: چند بیمارستان در دولت قبل افتتاح شده ولی به دلیل نبود تجهیزات کافی مورد استفاده قرار نگرفته‌اند.

وی با بیان اینکه چندین بیمارستان افتتاح شده در دولت قبل راکد مانده و بهره‌برداری نشده‌اند، افزود: این بیمارستان‌ها به دلیل عدم وجود تجهیزات و کمبود نیروی انسانی مورد استفاده قرار نگرفتند.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه پیگیری‌هایی برای بهره‌برداری از این بیمارستان‌های نیمه‌کاره انجام شده است، تصریح کرد: تا پایان امسال 40 بیمارستان افتتاح می‌شود.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به وعده اداره راه و شهرسازی برای بهره‌برداری از چند بیمارستان در سطح کشور، افزود: اداره راه و شهرسازی 29 بیمارستان را تجهیز می‌کند.

وی همچنین به کتاب ارزش‌گذاری نسبی خدمات اشاره کرد و گفت:‌ با بازنگری کتاب ارزش‌گذاری نسبی خدمات بسیاری از مشکلات در حوزه قیمت‌گذاری خدمات پزشکی برطرف شده است.

وزیر بهداشت و درمان در پایان خاطرنشان کرد: کتاب ارزش‌گذاری نسبی خدمات فرصتی برای افرادی است که به دنبال فضای کار و تلاش سالم هستند.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین