تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
plusresetminus
حزب الله : هم‌زمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس مراجع عظام تقلید با صدور پیام‌هایی مردم شریف ایران را به شرکت و حضور پرشور در راهپیمایی این روز دعوت کردند.
۰
کد مطلب : ۱۷۰۳۴۸
دعوت مراجع عظام ‌از مردم برای حضور ‌پرشور ‌در راهپیمایی ‌روز قدس
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در آستانه روز جهانی قدس آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی، جوادی آملی و علوی گرگانی با صدور پیام‌هایی مردم روزه‌دار و شریف ایران را به شرکت پرشور و گسترده در راهپیمایی این روز دعوت کردند.
 
راهپیمایی روز قدس نشانه بیداری مسلمانان
 
آیت‌الله العظمی مکارم‌شیرازی راهپیمایی روز قدس را نشانه بیداری مسلمانان دانست و از مردم خواست در این حرکت تأثیرگذار اتحاد خود را به رخ جهانیان بکشند.
 
وی هدف دشمنان را محو هویت اسلامی بیت‌المقدس و جایگزینی هویت صهیونیستی به‌جای آن بیان کرد.
 
آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی همچنین افزود: توطئه دشمنان اسلام بیرون کردن صاحبان اصلی فلسطین از این خاک است که راهپیمایی روز قدس ابتکاری ارزشمند برای بی‌اثر کردن این توطئه‌ها خواهد بود.
 
مرجع تقلید شیعیان از مردم خواست با فرزندان کوچک و بزرگ خود در این حرکت تأثیرگذار حضور پیداکرده و با سردادن شعار «القدس لنا» انزجار خود را از غصب فلسطین به گوش جهانیان برسانند.
 
راهپیمایی امسال پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد
 
آیت‌الله العظمی نوری همدانی هم با اشاره به اقدام غیرقانونی در اعلام قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: راهپیمایی امسال پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: روز قدس به‌عنوان یادگار ماندگار حضرت امام خمینی(ره) است و همه آحاد جامعه از پیر و جوان، زن و مرد باید در این حرکت جهانی شرکت کنند.
 
 شرکت همگان در روز جهانی قدس سبب شکسته شدن کمر رژیم صهیونیستی می‌شود
 
آیت‌الله العظمی سبحانی نیز گفت: اسرائیل غده‌ای سرطانی است که در بیش از 70 سال گذشته قبله اول مسلمانان را اشغال کرده است.
 
مرجع تقلید  شیعیان با بیان اینکه فلسطین به‌عنوان قبله اول مسلمین جایگاه والایی نزد مسلمین دارد، افزود: امام راحل با نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام قدس، طرحی بزرگ را برای نابودی این رژیم جعلی برنامه‌ریزی کردند.
 
آیت‌الله العظمی سبحانی گفت: اگر همه مسلمانان جهان در چنین روزی در راهپیمایی شرکت کنند، کمر این رژیم شکسته می‌شود.
 
وی ابراز امیدواری کرد: همه مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس با شور و شعور شرکت کنند.
 
همگان برای نشاندن ظالم بر سر جای خودش در این راهپیمایی پرشور شرکت کنند
 
آیت‌الله العظمی جوادی آملی هم در پیامی با اشاره به اینکه بیش از 70 سال است صهیونیست‌ها به قبله اول مسلمین سلطه دارند و مردم این سرزمین را از دیار خود رانده‌اند، افزود: راهپیمایی روز قدس یکی از بهترین توصیه‌های امام خمینی(ره) است.
 
آیت‌الله  العظمی جوادی آملی گفت: رضای خداوند در حمایت از مظلوم است و همگان برای حمایت از قبله اول مسلمین و نشاندن ظالم بر سر جای خودش در این راهپیمایی پرشور شرکت کنند.
 
امسال هم همانند گذشته لزوم هوشیاری و بیداری ملت اسلامی احساس می‌شود
 
آیت‌الله العظمی علوی گرگانی نیز در پیامی جمعه آخر ماه مبارک رمضان را یادآور ندای الهی امام خمینی(ره) در حمایت از مظلومین عالم به‌ویژه ملت فلسطین دانست و اظهار داشت: سرزمین آن‌ها‌ در غصب صهیونیست غاصب قرار دارد. اشغال سرزمینی که جایگاه یکی از مقدس‌ترین مکان‌های عبادی مسلمین است. ملت همیشه درصحنه ایران همه‌ساله با حضور خود در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مظلومین عالم مخصوصاً ملت فلسطین اعلام داشته است.
 
وی خواستار شد: امسال هم همانند گذشته لزوم هوشیاری و بیداری ملت اسلامی احساس می‌شود. چرا که آمریکا و اذناب آن‌ها با نقشه‌های شوم خود همانند انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف و کشتار مردم مظلوم غزه و ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه اسلامی سعی در مبارزه با اسلام دارند، بنابراین اینجانب ملت ایران را به حضور در راهپیمایی روز قدس و همدردی با آلام ملت‌های مظلوم جهان به‌ویژه ملت فلسطین دعوت کرده و امیدوارم خداوند فرج حقیقی برای ملت‌های مظلوم حاصل کند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین