تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
plusresetminus
مشاور عالی سازمان سنجش با توصیه به داوطلبان به منظور مطالعه اطلاعیه جدید این سازمان درباره انتخاب رشته گفت: داوطلبان تا ۱۰ مرداد فرصت انتخاب رشته و ویرایش آن را دارند.
۰
کد مطلب : ۸۹۶۴۴
آخرین فرصت برای انتخاب رشته کنکور ۹۴
حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: از روز دوشنبه 5 مردادماه سایت انتخاب رشته ویژه داوطلبان کنکور فعال شد.

وی افزود: دفتر چه راهنمای انتخاب رشته از قبل در اختیار داوطلبان قرار گرفته بود. همچنین نرم‌افزار انتخاب رشته مجازی بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است تا داوطلبان در صورت علاقه از آن استفاده کنند. 

مشاور عالی سازمان سنجش ادامه داد: تا روز چهارشنبه 7 اردیبهشت تعداد 12 هزار نفر از داوطلبان به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کرده‌اند.

توکلی ادامه داد: از روز دوشنبه 5 مرداد که سایت سازمان سنجش برای انتخاب رشته باز شد اطلاعیه‌ای بر روی سایت در خصوص رشته‌های جدید دانشگاه‌ها قرار گرفت. به داوطلبان توصیه می‌کنیم که دو اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره انتخاب رشته را مطالعه کنند و افرادی که اقدام به انتخاب رشته کرده‌اند اگر اطلاعیه را مطالعه و احساس کردند که نیاز به ویرایش دارد، برای ویرایش رشته خود می‌توانند اقدام کنند.  

وی ادامه داد: سایت انتخاب رشته تا تاریخ 10 مرداد فعال است و داوطلبان تا این تاریخ می‌توانند پس از انتخاب رشته نسبت به ویرایش آن اقدام کنند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین