تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
plusresetminus
حزب الله : بعد از جنجال های اخیر فوتبال ایران روی سکوها که از عملکرد تفرقه افکنانه چند بوقچی شروع شد، قرار است صلاحیت و سوابق رفتاری لیدر‌ها استعلام و برای آنها کارت شناسایی صادر شود.
۰
کد مطلب : ۱۷۶۳۴۲
بوقچی ها هم بایددرمراجع قانونی تاییدصلاحیت شوند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در حالی که فعالیت بوقچی ها در فوتبال ایران به دهه های دور و پیش از انقلاب بر می گردد، طی ده سال اخیر این گروه ضمن افزایش چشمگیر در استادیوم ها دارای قدرت و سازماندهی تشکیلاتی شده اند و حالا خبر می رسد در امور سطح بالای باشگاه های فوتبال نیز دخالت می کنند! این دسته که با گذشت زمان بوق و شیپور قدیمی را زمین گذاشته اند و برای خود دارای سازوکارهای عجیبی شده اند، کم کم نام «لیدر» را روی خود گذاشته و با توجه به انتشار این عنوان کذایی در رسانه ها و نشریات، برای خود سهم رهبری تماشاگران را قایل شدند.
 
بوقچی ها هم بایددرمراجع قانونی تاییدصلاحیت شوند!
 
 فدراسیون فوتبال در موضوع ساماندهی سرمشوقان یا لیدرها برنامه روشن و موثری دارد و باید صلاحیت و سوابق رفتاری تمامی لیدرها برای کانون هواداران باشگاه‌ها استعلام شود.
 
با این برنامه باشگاه‌ها برای لیدرها, شرایط بهتری برای ایجاد فضایی شاد و پر امید در هر بازی که صدها جوان در ورزشگاه برای تشویق تیم‌شان حضور دارند ایجاد می‌شود. با برنامه ارائه شده، تمامی لیدرها بعد از تایید صلاحیت مراجع قانونی، دارای کارت شناسایی خواهند شد، ولی در هر شکل مسئولیت رفتار آنها در مسابقات بر عهده مدیر عامل باشگاه است و بایستی پاسخگو باشد.
 
گفتنی است در فصل جدید فوتبال باشگاهی ایران ناآرامی هایی روی سکوهای برخی استادیوم های ایران رخ داد که منجر به درگیری هایی بین هواداران تیمها شد و بخصوص شعارهای قومیتی جو ورزشگاه ها را آلوده کرد. کمپین نه به خشونت در ورزشگاه ها اخیر با استقبال چهره های سرشناس فوتبال ایران مورد استقبال قرار گرفت و ستاره های در کنار مربیان خواستار مقابله با این موج نگران کننده شده اند.
منبع : پایگاه خبری وزارت ورزش
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین