تاریخ انتشاريکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
plusresetminus
حزب الله : رئیس اتحادیه باغداران استان تهران ضمن اشاره به دلایل گرانی گوجه فرنگی در بازار گفت: قیمت این محصول از اواسط اردیبهشت‌ماه ارزان می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۳۸۹۴۸
گوجه فرنگی ۱۵ روز دیگر ارزان می‌شود/دلایل گرانی در بازار

 

                        
                       
                       

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مجتبی شادلو درباره دلایل گرانی گوجه فرنگی در بازار  اظهارداشت: بازار نا به سامان گوجه فرنگی در سال گذشته، یکی از دلایل گرانی این محصول طی روزهای اخیر است؛ سال گذشته گوجه فرنگی بیش از اندازه ارزان بود و روی زمین این محصول را از کشاورزان حدودا کیلویی ۵۰ تومان خریداری می‌کردند در حالی‌که در هزینه برداشت و بسته بندی آن کیلویی ۵۰۰ تومان تمام می‌شد.  

وی با بیان اینکه همین مساله باعث شد وزارت جهاد کشاورزی ورود کند و گوجه فرنگی را به قیمت کیلویی ۳۰۰ تومان از کشاورزان خریداری نماید، افزود: با این حال تولیدکنندگان زیان زیادی کردند.  

رئیس اتحادیه باغداران استان تهران اضافه کرد: علاوه بر این بارندگی‌های شدید و سیل‌هایی که در اواخر زمستان سال گذشته  و اوایل بهار امسال در نوار جنوبی کشور  اتفاق افتاد، به تولید این محصول آسیب زد.

شادلو اظهارامیدواری کرد: با این حال در اردیبهشت ماه تولید احیا می‌شود؛  اواسط اردیبهشت ماه تولید ما به حالت طبیعی خود بر می‌گردد بنابراین شاهد بهبود وضعیت بازار این محصول خواهیم بود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین