تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
plusresetminus
حزب الله: استاندار البرز با اشاره به امضای تفاهم‌نامه با معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری، گفت: سند توانمندسازی بانوان در استان البرز تنظیم‌شده است.
۰
کد مطلب : ۱۸۶۸۰۰
سند توانمندسازی بانوان در استان البرز تنظیم‌شده است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، عزیز الله شهبازی در بازدید از شیرخوارگاه امام علی (ع) و اورژانس اجتماعی کرج که با حضور معاون امور بانوان و خانواده رئیس‌جمهور همراه بود، گفت: رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی ازجمله برنامه‌های اولویت‌دار دولت است.
 
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز همواره بر توجه ویژه مسئولان به حوزه آسیب‌های اجتماعی تأکیددارند.
 
استاندار البرز اضافه کرد: مجموعه خدماتی که در شیرخوارگاه و اورژانس اجتماعی فعال در کرج و شهرستان‌های استان ارائه می‌دهند در راستای کاهش و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی است.
 
شهبازی با اشاره به اینکه اورژانس اجتماعی در راستای ارائه مشاوره، خدمات قابل‌توجهی را ارائه می‌دهد، افزود: با توجه به منابع محدود اداره کل بهزیستی استان البرز، در کنار این مجموعه قرار داریم.
 
وی به سند توانمندسازی بانوان اشاره کرد و گفت: بر این اساس استانداران تفاهم‌نامه‌ای با معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده امضا کردند که این امر در استان البرز محقق شده است.
 
استاندار البرز بابیان اینکه استانداری البرز در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی همراه بهزیستی و سازمان‌های مردم‌نهاد است، گفت: امید است با همراهی و تعامل سازمان‌های مردم‌نهاد، خیرین و سازمان‌های حمایتی ازجمله بهزیستی، آسیب‌های اجتماعی به حداقل ممکن برسد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین