تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
plusresetminus
حزب الله: عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال می‌گوید در دو هفته گذشته صحبت‌هایی در کمیته فنی فدراسیون فوتبال در خصوص برکناری سرمربی تیم ملی امید مطرح شده بود.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۶۲۱
احتمال برکناری کرانچار
 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حسین کلانی، عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال  درباره شایعه برکناری کرانچار از هدایت تیم ملی امید اظهار کرد: من هم مثل بقیه این موضوع را شنیده‌ام. چند روز به خاطر بیماری در خانه بودم و به جلسه‌ای هم دعوت نشدم اما از قبل، صحبت‌هایی در این خصوص به خاطر اینکه کرانچار توقعات لازم را برآورده نکرده مطرح شده بود. ما شانس آوردیم که به دور بعدی صعود کردیم. بازیکنان زحمت کشیدند اما با نتیجه ما مقابل عراق اگر یکی از تیم‌ها انصراف نمی‌داد احتمال صعود ما وجود نداشت.
 
او ادامه داد: مقداری هم عدم همکاری کرانچار با دستیاران خودش و بی‌اهمیت جلوه دادن نظرات آن‌ها در این مورد تأثیرگذار بود. فکر می‌کنم تصمیم گرفته شد با کرانچار مذاکراتی بشود تا او را کنار بگذارند. این تصمیم احتمالاً در جلسه کمیته فنی گرفته شده که من در آن حضور نداشتم. در این مدت بیشترین تصمیمات در کمیته فنی گرفته می‌شد و بعد از ارجاع به هیأت رئیسه این تصمیمات تصویب می‌شدند، البته به جز مسائل فنی. مشکلات ارزی و قیمت دلار در این تصمیم تأثیرگذار است. با صحبت‌هایی که بعد از بازی با عراق مطرح شد قرار بود مسئولان در جلسه‌ای این موضوع را طرح و حل کنند. حالا یا حل شده یا نشده است که من نمی‌دانم.
 
کلانی در خصوص جانشینی نکونام هم بیان کرد: من اطلاعی در مورد این موضوع ندارم.
 
عضو کمیته فنی فدراسیون با اشاره به اینکه "در ایران مربی‌های خارجی نظیر برانکو حضور دارند که باعث افتخار باشگاه پرسپولیس هستند و همین طور دیگر مربیان خارجی که در تیم‌های دیگر موفق هستند، " گفت: ما عملاً هیچ وقت نتایج مثبتی از حضور مربیان خارجی نگرفته‌ایم. همیشه گفته‌ام اگر همان شرایط مربیان خارجی را برای مربیان خودمان فراهم کنیم صد درصد نتایج خیلی بهتری می‌گیریم. بیشتر افتخارات تاریخ فوتبال ما به خاطر مربیان داخلی خودمان است که حتی کلاس‌های مربیگری هم نرفته بودند. مسلط بودن مربی ایرانی به فرهنگ و زبان ما و انتقال دقیق خواسته‌ها و احساساتش به بازیکنان از مسائل مهمی است که باید در نظر گرفته شود. مربی ایرانی احساسات بازیکنانش را تشخیص می‌دهد. در تیم ملی همیشه بهترین بازیکنان حضور دارند و نیازی نیست که به آن‌ها مسائل ابتدایی فوتبال را یاد داد و تاکتیک پذیری بالایی دارند. مهم‌ترین چیز مسائل روحی و روانی است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین