تاریخ انتشارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
plusresetminus
حزب الله : عضو شورای شهر کرج تاکید کرد: توجه به دغدغه های شهروندان همچنین تکریم ارباب رجوع در راستای حفظ حقوق شهروندی شهروندان باید همواره مورد تاکید اعضای شورای اسلامی شهر و در سرلوحه فعالیت های شهرداری کرج قرار گیرد.
۰
کد مطلب : ۱۳۹۹۲۹
تکریم ارباب رجوع، سرلوحه فعالیت های شهرداری قرار گیرد

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،غفور قاسمپور اظهار داشت: احترام و تکریم ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی مردم در سیستم های اداری نظام اسلامی ایران، هدف نهایی طرح تکریم است و این مهم، نیاز نهفته ای میان مردم و دستگاه های اجرایی بود که سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، این نیاز را کشف و به همه دستگاه ها، ابلاغ نمود.
 
عضو شورای اسلامی شهر کرج تعامل و ارتباط گسترده دو سویه خادمان شهرداری با شهروندان را زمینه ساز تعامل و انتقال اندیشه ها و خواسته های شهروندان در خصوص نحوه مدیریت در بخش های مختلف مدیریت شهری دانست و گفت: طبیعتا حفظ حقوق شهروندان و توجه به خواسته های آنان و رفع سریع نیازها و درخواست های شهروندان تاثیر مستقیمی در میزان رضایت شهروندان از خدمات و فعالیت های خادمان آنها در شورای شهر و شهرداری خواهد داشت.
 
قاسمپور افزود: یکی از اصول مردم داری که ائمه اطهار (ع) تأکید خاصی بر آن داشتند «حسن خلق» است. خداوند نیز اخلاق نیکوی رسولش را باعث استحکام حکومت و جذب مردم دانسته است.
 
این مسئول بیان داشت: از آنجایی که ارباب رجوعان یکسان نبوده و از قشر خاصی نیز نیستند، بلکه از نظر خصایص انسانی و اخلاقی با یکدیگر متفاوتند، به همین لحاظ، کارکنان ادارات نیز نه تنها باید از سعه صدر، حلم و برد باری، عطوفت و مهربانی و... برخوردار باشند، تا بتوانند با ارباب رجوع  برخورد توأم با احترام و عطوفت و در خور شأن و مقام آنان نمایند، بلکه همواره باید به توقعات قانونی و شرعی شان، نیز توجه نمایند.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین