تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
plusresetminus
ناجا ۲ توطئه سنگین دشمن را به خوبی خنثی کرد

روایت سردار اشتری از تلاش دشمنان برای ایجاد ناآرامی در ایران

حزب الله : فرمانده نیروی انتظامی گفت:خیلی‌ها به دنبال آن بودند که از دی ماه ۹۶ کشور را به سمت نا آرامی ببرند ولی با حضور نیروی انتظامی و مردم این توطئه‌ها خنثی شد و در مرداد ماه نیز ضدانقلاب علی‌رغم تلاش فراوان نتوانست نا امنی مدنظرش را به کشور تحمیل کند.
۰
کد مطلب : ۱۸۳۵۲۴
روایت سردار اشتری از تلاش دشمنان برای ایجاد ناآرامی در ایران
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ظهر امروز سرتیپ پاسدار حسین اشتری در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی آذربایجان غربی که در محل سالن مجتمع امام علی (ع) ارومیه در جاده سرو برگزار شد اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس که اشرار در این مناطق بودند، هوشمندی مردم و ارادت آن‌ها به ائمه اطهار و عشق و علاقه آنان به امام و رهبری و پای کار بودن آنان در مسئله امنیت برای تمامی کشور آشکار است.
 
وی افزود: مردم آذربایجان غربی شهید پرور و مجاهد و دل سوزاند و 12 هزار شهید این استان گواهی این مطلب است و امروز به برکت خون شهدا و حضور  مردم و رزمندگان اسلام امنیت پایداری در این استان و مرزهای آن وجود دارد.
 
اشتری گفت: منافقین و اشرار در سال‌های گذشته خیلی به دنبال بر هم زدن امنیت آذربایجان غربی بودند ولی نتوانستند و امروز این استان طبق شاخص‌های اصلی و معیارهای مد نظر جزو امن‌ترین استان‌های کشور است.
 
فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: امنیت در سراسر کشور وجود دارد و هیچ نقطه نداریم که مشکل امنیتی داشته باشد و اینکه یک حادثه‌ای رخ می‌دهد، آن یک بحث جداگانه است ولی هیچ شهر و روستا و محلی را در سراسر کشور وجود ندارد که امنیت نداشته باشد.
 
وی تصریح کرد: امروز به برکت حضور مردم و اقتدار نیروهای مسلح و توانمندی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد شاهد این امنیت پایدار هستیم که در کل منطقه حاکم است.
 

اشتری افزود: اگر کشورهای همسایه عراق، سوریه و افغانستان را نگاه کنیم می‌توان فهمید که چه اتفاقاتی افتاد و چه کسانی می‌خواستند به امنیت این کشورها و ایران ضربه بزنند اما نتوانستند به اهدافشان برسند.
 
وی تصریح کرد: بسط و گسترش امنیت در منطقه به برکت جمهوری اسلامی ایران بوده است و اگر حضور  رزمندگان اسلام در این کشورها نبود که بیشتر کار مستشاری انجام دادند این امنیت وجود نداشت.
 
اشتری اظهار داشت: تقدیم بیش از 5000 شهید از افتخارات نیروی انتظامی بعد از دفاع مقدس بوده و 8 هزار شهید نیز قبل از دفاع مقدس برای امنیت کشور تقدیم شده است.
 
فرمانده نیروی انتظامی گفت: در مرزهای جنوب شرق و شمال غرب یک مسئولیتی نیز بر عهده سپاه و ارتش است و نیروی انتظامی نیز در آن مرزها ایستاده است و در تمام جاده‌ها و شهرها مأموران نیروی انتظامی وجود دارد و هفته‌ای نیست که یکی از همکارمان را از دست ندهیم چون متعهدانه در قبال امنیت کشور مسئولیم.
 
دشمن پیوسته در مقابل مردم ایران شکست خورده است
 
وی اظهار داشت: خیلی‌ها به دنبال آن بودند که از دی ماه 96 کشور را به سمت نا آرامی ببرند ولی با حضور نیروی انتظامی و مردم این توطئه‌ها خنثی شد و در مرداد ماه نیز ضدانقلاب علی‌رغم تلاش فراوان نتوانست نا امنی مدنظرش را به کشور تحمیل کند.
 
اشتری گفت: بعد از تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی، آمریکایی‌ها خیلی دل به یک اتفاقات در ایران زده بود و رئیس‌جمهور دیوانه آمریکا از اتفاقاتی در 13 آبان حرف زده بود ولی موفق نشدند.
 
وی افزود: دشمنان و آمریکایی‌ها نتوانستند امنیت کشور را بر هم بزنند و همه دیدیم که 13 آبان با شکوه تر از هر سال برگزار شد و حالا می‌خواهند اتفاقاتی در  40 امین سالگرد پیروزی انقلاب را رخ دهد ولی مردم با شکوه تر از هر سال در 22 بهمن امسال مشت محکم‌تری بر دشمنان می‌زنند.
 
اشتری تصریح کرد: مطالبات مستمر مقام معظم رهبری از  مسئولان کشور امیدوارکننده است و ایشان همیشه  مسیر آینده کشور را روشن ترسیم کرده‌اند بنابراین ما نیز به آینده بسیار امیدوار هستیم و پیچ‌های خطرناک و توطئه‌های دشمن را پیروزمندانه پشت سر خواهیم گذاشت.
 
فرمانده نیروی انتظامی با تقدیر از خدمات فرمانده پیشین این نیرو در آذربایجان غربی گفت: کارهای بزرگی در آذربایجان غربی انجام شد و این استان یکی از استان‌های موفق نیروی انتظامی بود و ما نیز تصمیم به جابه‌جایی نداشتیم اما سردار اصلانی از من درخواست کردند با رفتن وی به تهران موافقت شود که بنده نیز  پذیرفتم.
 
آذربایجان غربی یکی از استان‌های مهم کشور است
 
وی اظهار داشت: به دلیل مرزی بودن، آذربایجان غربی یکی از استان‌های مهم کشور است و حضور اقوام و مذاهب مختلف و وضعیت خاص نیز در این استان جزو دلایلی است که حتماً باید  فرماندهان خوب و لایق در این استان به مردم خدمت کنند.
 
اشتری گفت: یکی دیگر از استان‌های مهم نیز کردستان است و سردار خرم نیا نیز در این استان یک فرمانده با فکر و با برنامه، صبور و لایق بود و بحران‌های مربوط به مسائل اقلیم عراق نیز به خوبی در استان کردستان مدیریت شد بنابراین وی برای فرماندهی در آذربایجان غربی انتخاب شد.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین