تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
plusresetminus
حزب الله: رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهرکرج، گفت: از طرح های خود اتکایی کانون های فرهنگی در جهت آموزش دانش آموزان حمایت می کنیم.
۰
کد مطلب : ۱۸۸۰۹۷
حمایت شورا از طرح خود اتکایی کانون های فرهنگی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، اکبر سلیم نژاد در بازدید از کانون فرهنگی فاطمه الزهرا (س) اظهار کرد: برای تبدیل کانون ها به مراکز پژوهشی _ فرهنگی جنس فعالیت‌ها از جنس فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی باشد.
 
این مسئول بر ضرورت مهارت‌ آموزی دانش آموزان تاکید کرد و افزود: در این راستا باید بستری را به وجود آوریم تا با تلفیق استعدادهای دانش آموزانِ با مهارت، زمینه تربیت نسلی مولد برای کشور فراهم و نسل آینده‌ ساز از سربار بودن به تولید محوری تغییر رویه دهد.
 
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: ذهنیت خوبی از کانون های فرهنگی داریم چرا که اقدامات کانون بنیانی و اساسی است، همانطور که از عنوان کانون بر می‌آید اولویت با تربیت و پرورش فکر است که در اسلام هم به این نکته توجه و تاکید شده است.
 
سلیم نژاد با اشاره به اینکه کانون ها به بودجه‌های دولتی وابسته هستند، تاکید کرد: علاقه‌مندیم که هر کاری که از دست ما برمی‌آید در راستای تقویت کانون ها انجام دهیم چرا که هر چقدر فکر کودک و نوجوان را پرورش دهیم آسیب ها کاهش و آسیب‌پذیری این قشر نیز کم‌تر خواهد بود.
 
به گفته وی، از تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای اجرای طرح خود اتکایی در کلیه کانون های فرهنگی استفاده شود.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین