تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵
plusresetminus
مدیرکل اداره هواشناسی استان البرز خبر داد

بارش‌های پراکنده در استان البرز قطع می‌شود

حزب الله: مدیرکل اداره هواشناسی استان البرز از قطع بارندگی‌ها در این استان خبر داد،‌ اما گفت که وضعیت ناپایدار جوی تا اواسط هفته آینده نیز در البرز تداوم می‌یابد.
۰
کد مطلب : ۵۱۰۰۵
بارش‌های پراکنده در استان البرز قطع می‌شود
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،منصور رحمانیان  اظهار داشت: همانطور که پیش از این با استناد به نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل داده‌های علمی به اطلاع مردم رسیده بود، روز چهارشنبه شاهد بارش‌های پراکنده و رگبارهای شدید در البرز بودیم.

وی تصریح کرد: این وضعیت به دلیل تاثیرگذاری یک سامانه بارشی در آسمان استان البرز ایجاد شد.

این مسئول در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه بارندگی‌ها به ویژه رگبارهای شدید تا چه زمانی تداوم دارد،‌ گفت: سامانه فوق از صبح امروز آسمان البرز را ترک می‌کند و به همین دلیل بارش‌های روز چهارشنبه را در روز پنجشنبه و جمعه این هفته پیش‌بینی نمی‌شود.

رحمانیان ابراز داشت: این در حالی است که برای هفته آینده انتظار ناپایداری‌هایی را داشته و از روز شنبه به بعد آسمان استان البرز نیمه ابری و همراه با وزش شدید باد باشد.

وی ادامه داد: بر این اساس و با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل داده‌های علمی،‌ پیش‌بینی می‌شود که از روز یکشنبه باز هم شاهد بارش‌های پراکنده در استان البرز به ویژه در ارتفاعات باشیم.

مدیرکل اداره هواشناسی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود از افزایش دمای هوا در این استان طی روزهای آینده خبر داد و گفت: از ظهر روز پنجشنبه شاهد وزش باد شدید و همچنین افزایش دما در مناطق مختلف به ویژه شهرستان کرج خواهیم بود.

رحمانیان ابراز داشت: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، از روز جمعه به بعد با افزایش چند درجه‌ای دمای هوا، حداکثر دما در مرکز استان البرز به حدود 26 درجه بالای صفر برسد.

وی در پایان بیان داشت: این شرایط تا اواسط هفته آینده نیز تداوم می‌یابد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین