تاریخ انتشارسه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
plusresetminus
حزب الله:مجموع تعداد تراکنش‌هاي مالي دستگاه‌هاي پايانه فروش متصل به حسابهای بانک صادرات ايران در اسفند ماه سال گذشته نسبت به مقطع زماني مشابه در سال قبل ٤٥ درصد رشد را نشان مي‌دهد.
۰
کد مطلب : ۸۱۵۲۵
استقبال هموطنان از خدمات پایانه های فروش بانک صادرات ایران
به گزارش شبکه خبری حزب الله ، اين بانک در راستاي افزايش سطح دسترسي مردم به ابزارهاي نوين بانکي و کاهش هزينه‌ها، ترافيک و آلودگي هوا، توسعه  اين ابزارها را در اولويت قرارداده است. آمارهاي عملکردي حاکي از آن است که تعداد تراکنش¬هاي پايانه هاي فروش متصل به حسابهای اين بانک در  اسفند ماه سال گذشته ٤٥ درصد رشد نسبت به مقطع زماني مشابه در سال٩٢ را نشان مي دهند.
بر اساس این گزارش تا اسفند ماه سال گذشته بیش از ٤٤٤ هزار دستگاه پایانه فروش متصل به حسابهای بانک صادرات ایران نصب و راه اندازی شده که این موضوع حاکی از استقبال گسترده اصناف و مشتریان از دستگاههای کارتخوان می باشد.
گفتنی است این بانک با ٤١٣ هزار مشتری اینترنتی با میانگین بیش از ١٣ میلیون تراکنش در ماه با رشد ٢٤ درصدی، صدور حدود٤٥ میلیون انواع کارتهای الکترونیک و با ٢٧٠٠ شعبه شعبه داخلی و ٢١ شعبه خارجی به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور نقش بسزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.
منبع : روابط عمومي بانک صادرات ايران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین