تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
plusresetminus
حزب الله: رئیس پلیس آگاهی استان البرز از کشف اسکلت بدن یک انسان متعلق به دوران خام‌خواری در قزلحصار کرج خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۸۸۰۶۰
کشف اسکلت بدن یک انسان متعلق به دوران خام‌خواری در قزلحصار کرج
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سرهنگ محمد نادربیگی صبح امروز در نشست خبری که با اصحاب رسانه در پلیس آگاهی استان برگزار شد، اظهار داشت: در ماه پیش 3 نفر کیف قاپ و یک مال خر با یک موتورسیکلت کیف خانمی را دزدیدند که با سرنخهای بدست آمده این 4 نفر دستگیر شدند.
 
وی افزود: این افراد به 70 فقره کیف‌قاپی اعتراف کرده و تا کنون 40 نفر شاکی در این پرونده مراجعه کرده‌اند که محدوده‌های سرقت آنها در فردیس و کرج بوده است.
 
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در ماه گذشته در محدوده قزلحصار فردی که برای حفر چاه مشغول به کار بوده است اسکلت بدن انسانی را کشف و بعد از تماس با نیروی انتظامی و کارشناسی‌های انجام شده مشخص شد این اسکلت مربوط به دوران خام خواری بوده است.
 

وی با بیان اینکه سرقت از منازل توسط 3 نفر با خودروهای سمند سفید، پراید سفید و 405 نقره ای در محدوده کرج ، اسلامشهر، فردیس و تهران انجام شده بود، تصریح کرد: این افراد از این منازل یک میلیارد تومان در 13‌ فقره سرقت کرده بودند که با همکاری همکاران نیروی انتظامی این افراد دستگیر شدند.
 
 نادربیگی با بیان اینکه سارقی با 9 سابقه کیفری دستگیر شده است، خاطرنشان کرد: این فرد با وانت خود اقدام به سرقت از انباریها می‌کرده و حدود 90 فقره سرقت انجام داده که 35 فقره از آن شناسایی شده است.
 
وی ادامه داد: این فرد چند همدست داشته که در حال شناسایی و دستگیری آنها هستیم.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین