تاریخ انتشاردوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
plusresetminus
کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

هجوم ریزگردها به آسمان چهارمحال و بختیاری

حزب الله : کارشناس هواشناسی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از هجوم ریزگردها به آسمان این استان خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۱۸۸۶۹
هجوم ریزگردها به آسمان چهارمحال و بختیاری

 

 

\"خبرگزاری

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،معصومه نوروزی   در شهرکرد، اظهار کرد: برای امروز آسمانی صاف تا کمی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد و گرد و خاک پیش‌بینی خواهد شد.

کارشناس هواشناسی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای فردا نیز آسمانی صاف همراه با غبارآلودگی و در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید و برای روز چهارشنبه نیز غبار صبحگاهی، در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی خواهد شد.

وی افزود: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بیانگر عبور امواج ضعیف طی سه روز آینده بر سطح منطقه است و با فعالیت کانون‌های گرد و خاک در کشور عراق شاهد کاهش کیفیت هوا در چهارمحال و بختیاری خواهیم بود.

نوروزی خاطرنشان کرد: در این مدت آسمان استان صاف تا کمی ابری در بعدازظهر همراه با افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین طی این مدت با توجه به افزایش سرعت وزش باد بر روی کشور عراق و تشدید جریانات غربی در برخی ساعات پدیده گرد و غبار موجب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش شدت وزش باد گردشگران و افراد حاشیه‌نشین جنگل‌ها در راستای محافظت از مراتع و جنگل‌‏های منابع طبیعی در برابر آتش‌‏سوزی از روشن کردن آتش در مراتع و جنگل‌ها خودداری کنند. 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین