تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
plusresetminus
حزب الله: جشنواره سراسری موسیقی «صبا» به همت انجمن موسیقی دانشگاه شریف و حضور تعدادی از هنرمندان مطرح کشورمان در حال برگزاری است.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۵۸۶
جشنواره سراسری موسیقی صبا برگزار شد/ معرفی هیات داوران
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،جشنواره سراسری موسیقی «صبا» به همت انجمن موسیقی دانشگاه شریف و حضور تعدادی از هنرمندان مطرح کشورمان در قالب اجراهای گروه نوازی از روز دوشنبه ۲۶ فروردین در حال برگزاری است.
 
فرزین طهرانیان، مهسا خویی و لیلا بازغی در بخش موسیقی کلاسیک آثار شرکت کننده در این جشنواره را مورد ارزیابی و داوری قرار داده اند. این در حالی است که در روز دوم جشنواره گروه‌های سنتی پذیرفته شده در مرحله نهایی به اجرای آثار خود پرداختند. سینا جهان آبادی، پاشا هنجنی، پوریا اخواص، زکریا یوسفی و پویا سرایی هیأت داوران این بخش را تشکیل می‌دادند.
 
در بخش موسیقی ملل جشنواره نیز که روز چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه برگزار می‌شود مسعود همایونی و فرزین طهرانیان کار ارزیابی آثار شرکت کننده این بخش را به عهده داشتند. البته حین روزهای برگزاری جشنواره فرزین طهرانیان و پویا سرایی در قالب نشست‌های تخصصی پیرامون حوزه‌های تخصصی خود به ایراد سخنرانی پرداختند.
 
مراسم اختتامیه جشنواره سراسری موسیقی صبا نیز روز پنجشنبه ۲۹ فروردین ماه میزبان شرکت کنندگان و علاقه مندان است.
 
جشنواره سراسری موسیقی «صبا» سال گذشته نیز با داوری حسن ریاحی، محمد سریر، فردین خلعتبری، داریوش پیرنیاکان، فرزین طهرانیان، مهسا خویی و پویا سرایی برگزار شد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین