تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
plusresetminus
حزب الله: مدیرعامل اتحادیه بنکداران مواد غذایی با بیان اینکه با فرارسیدن ماه محرم قیمت عمده فروشی‌های مواد غذایی افزایشی نداشته‌اند، گفت: در اقلام مهم مثل روغن هیچ افزایشی نداشتیم اما برنج با افزایش دو درصدی مواجه بود.
۰
کد مطلب : ۶۷۳۷۸
قیمت عمده فروشی‌ها تا پایان سال افزایشی ندارد

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،محمد آقاطاهر افزود: البته قیمت عدس از حدود یک ماه گذشته حدود هزار تومان گران شد که ربطی به ماه محرم ندارد.

وی در خصوص علت افزایش هزار تومانی قیمت عدس گفت: ابتدا شایعه خشکسالی و از طرفی حذف تعرفه واردات به میان آمد اما در مجموع مشخص نشد که به چه دلیل عدس این افزایش قیمت را پیدا کرد.

آقا طاهر در رابطه با ممنوعیت واردات شکر گفت: واردات دولتی شکر ممنوع شده است اما تجار می توانند قانونی وارد کنند. البته دولت این اقدام را با هدف حمایت از تولید انجام داد زیرا 4 ماه پیش رو که داریم فصل به عمل آمدن چغدر قند و نیشکر است و دولت با هدف حمایت تولید داخل واردات شکر را ممنوع کرد که شاید به اندازه‌ای محدود، افزایش قیمت را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه توزیع عمده مواد غذایی زیر نظر اتحادیه بنکداران مواد غذایی است، گفت: نظارت برعمده فروشی‌ها با بازرسان اتحادیه بوده و هرگونه تخلفی رسیدگی می‌شود.

به گفته آقاطاهر، سود عمده فروشی‌ها 3 درصد است و نمی‌توانند بیشتراز این افزایش دهند البته شاید در برخی موارد افزایش 4 تا 5 درصدی هم شاهد باشیم.
منبع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین