تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
plusresetminus
فرهاد مجیدی و سرمربی‌گری در تیم زیر ۱۶ سال اسپانیول. این خبری بود که دیروز روی خروجی بسیاری از سایت‌ها قرار گرفت و منبع آن عکسی بود که اسطوره استقلالی‌ها در صفحه شخصی‌اش قرار داد و البته هشتک هایی که اذهان را به اشتباه انداخت.
۰
کد مطلب : ۱۴۸۵۸۷
فرهادمجیدی مربی اسپانیول نشده است/سند
 

 در حالی که خود مجیدی از واژه های «مربیگری» - «با»- «اسپانیول» در توضیح این عکس استفاده کرده بود اما منبع خبر از صفحه مجازی فرهاد مجیدی فراتر نرفت و سایت اسپانیول در بخش فوتبال پایه و بقیه منابع خبری انگلیسی و اسپانیایی‌زبان هیچ خبری را در این مورد پوشش ندادند. تابناک از ابتدا بدلیل پیدانشدن منبعی معتبر برای این خبر، از پوشش آن خودداری کرده بود.

انتخاب سرمربی و مربی حتی در رده‌های پایه، اتفاقی نیست که بازتابی حداقل در رسانه‌های اسپانیایی نداشته باشد به خصوص اگر پای تیمی مثل اسپانیول به میان بیاید. اسپانیول در رده پایه یکی از غول‌های اسپانیاست. این تیم در تمام رده‌ها، رتبه‌های قابل‌توجهی بدست آورده که بهترین آن در رده زیرشانزده‌ساله‌ها بوده است. 

تیم زیرشانزده‌ساله‌های اسپانیول با سرمربیگری دیوید فرناندز فصل گذشته نایب قهرمان شد آن هم در شرایطی که هم‌امتیاز با بارسلونا قرار داشت و حتی تفاضل گلش هم از این تیم بیشتر بود اما در نهایت به دلیل قانون بازی روبرو جام را به همشهری‌اش داد. 
 
دو فصل گذشته هم اسپانیول با همین مربی، در رقابت تنگاتنگ با بارسلونا بود و البته با اختلاف امتیاز این رقابت را باخته بود. یعنی این تیم در دو سال اخیر به همراه بارسلونا، بهترین تیم رده زیرشانزده‌سال بوده و در بقیه رده‌ها هم میان ۴ تیم برتر فوتبال اسپانیاست. در همه این سال‌ها، فرناندز سرمربی تیم زیر ۱۶ سال اسپانیول بوده و این باشگاه هم به نظر قصد تغییر کادرفنی موفقش را ندارد.
 
 
کادرفنی فعلی تیم زیر ۱۶ سال اسپانیول
 
بی‌شک هرگونه تغییر و تحولی در این تیم باید بازتابی هر چند کم در رسانه‌های اسپانیایی داشته باشد اما به نوشته سایت برنامه نود حتی سایت اسپانیول در قسمت خبرهای فوتبال پایه در این مورد در ۷۲ ساعت گذشته خبری را منتشر نکرده است. طبق اخبار، آخرین سمت فرهاد مجیدی استعداد یاب باشگاه اسپانیول در منطقه آسیا و خاورمیانه است.
 
با این حساب و با توجه به این که فرهاد در توضیح عکسش در مورد سرمربی شدنش به عنوان تیم زیر۱۶‌ ساله‌ها مطرح نکرده، بعید است که اتفاق جدیدی در زندگی کاری این بازیکن محبوب آبی ها افتاده باشد. باید منتظر ماند و دید که در روزهای آینده خبری در این مورد منتشر می‌شود یا این عکس هم مانند عکس دیگری از فرهاد مجیدی که چند سال گذشته با مسئولان باشگاه اسپانیول منتشر کرده بود نتیجه خاصی نخواهد داشت و صرفا یک دیدار معمولی و حتی توریستی بوده است.
منبع : تابناک ورزشی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین