تاریخ انتشارشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
plusresetminus
حزب الله: عمران خان با اشاره به ترمیم کابینه اش، گفت، یک کاپیتان همواره مراقب تیمش است و گاهی اوقات ناچار به انجام تغییرات و جایگزینی بازیگران می شود. وزرایی که فایده ای برای کشور ندارند، برکنار خواهند شد.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۸۱۰
وزرای بی فایده برکنار می شوند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،به نوشته روز شنبه روزنامه 'دان پاکستان'، 'عمران خان' افزود،با هدف بهبود شرایط و سربلندی کشور، تیم فرسوده خود را تغییر دادم و یکسری تغییرات ایجاد کردم. در آینده نیز این کار را خواهم کرد. می خواهم به همه وزرا بگویم، هر کسی که فایده ای برای کشور نداشته باشد، جای خود را به افراد مفید خواهد داد. 
 
خان افزود، سروزیران پنجاب و خیبرپختونخواه نیز باید تیم های خود را زیر ذره بین قرار دهند. آنها به خاطر فراهم نکردن آموزش و درمان پزشکی برای فرزندان خود در برابر خدا مسئول هستند. من از مردم بی گناه مناطق قبایلی حرف می زنم که بی خانمان شده اند. به ارتش گفتم که به مناطق قبایلی تحت امر آمریکایی ها برود زیرا این گروه های قبایلی، بخشی از ارتش ما هستند.
 
به گفته وی، متاسفانه، حاکم مناطق قبایلی هیچ چیز درباره این مناطق، مردم و رسم و رسوم آن نمی داند. مردم سایر بخش های کشور نیز اطلاع چندانی درباره اتفاقات این مناطق ندارند. نباید ارتش پاکستان را مقصر شمرد، مقصر، حاکم نظامی طرفدار آمریکا این مناطق است.
 
عمران خان، پنجشنبه هفت وزیر کابینه خود را جابجا کرد. بعد از استعفای 'اسد عمر'، عمران خان، 'عبد الحفیظ شیخ' را به عنوان وزیر دارایی انتخاب کرد. 'اعجاز شاه'، افسر بازنشسته ارتش، به جای 'شهریار فریدی'، وزیر کشور شد و آفریدی وزیر امور مرزها را به عهده می گیرد.
 
خانم 'فردوس عاشق اعوان' که از حزب مردم به حزب تحریک انصاف پیوسته بود، به عنوان وزیر اطلاع رسانی و 'فواد حسین چودری'، وزیر اطلاع رسانی سابق، به عنوان وزیر علوم و فناوری انتخاب شد.
 
'غلام سرور خان' از وزارت نفت برکنار شد و قرار است شخص دیگری به جای وی انتخاب شود.
 
عمران ‌خان اعلام کرد، اسد عمر وزیر دارایی و غلام‌ سرورخان وزیر نفت می ‌توانند سمت دیگری را به عهده بگیرند اما، آن ‌ها با رد این پیشنهاد گفتند،حاضر به ادامه همکاری با حزب تحریک انصاف نیستند.
'ظفرالله مرزا'، معاون جدید عمران خان در امور بهداشت و سلامت کشور خواهد بود.
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین