تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
plusresetminus
حزب الله : رئیس‌جمهور با تاکید بر لزوم برگزاری با شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: این حضور گسترده پیش‌درآمدی است برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در انتخابات هفتم اسفند.
۰
کد مطلب : ۱۰۶۵۱۰
راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه مشارکت حداکثری در انتخابات ۷ اسفند است

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حجت‌الاسلام حسن روحانی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در آستانه یوم‌الله ۲۲ بهمن، گفت: در طول ۳۷ سال مردم شجاع، غیور و وفادار ایران که همواره در کنار انقلاب، منافع و مصالح ملی بودند، یکی از مظاهر وفاداری‌شان حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود و امسال هم بی‌تردید با شرایطی که امسال مواجه هستیم، با نشاط و حضور بیشتر شاهد حضور گسترده آنان در سراسر کشور خواهیم بود.

وی حضور یکپارچه مردم در انتخابات را به معنای انسجام و وحدت ملی توصیف کرد و گفت: این حضور گسترده هر گونه خطرات احتمالی را دور و امنیت را مستحکم‌تر می‌کند.

رئیس‌جمهور یکی از دلایل برگزاری پرشور راهپیمایی ۲۲ بهمن را در پیش بودن انتخابات ۷ اسفند نام برد و گفت: این حضور گسترده پیش‌درآمدی است در مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های انتخابات هفتم اسفند.

روحانی با بیان اینکه من از مردم ایران تقاضا می‌کنم که با حضور گسترده و حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند، خاطرنشان کرد: این حضور بخاطر شرایط منطقه هم هست که حضور آنان به معنای انسجام ملی و وحدت ملی است و می‌تواند هر گونه خطرات احتمالی را از کشور دور کند و امنیت ما را مستحکم‌تر کند.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ما در یک مسئله مهم بین‌المللی توانستند حقوق خود را تثبیت کنند، تحریم‌های ظالمانه را کنار بزنند و چهره ایران و واقعیت‌ عظمت ملی ایران را روشن کنند؛ لذا هم امنیت ملی، هم موفقیت ملی و هم انتخابات پیش‌رو و هم بیعت مجدد با آرمان‌های امام (ره) تقاضای آن دارد که امسال پرشورتر و پرنشاط‌تر در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن شرکت کنیم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین