تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲
plusresetminus
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج:

افزایش بودجه روابط عمومی شهرداری کرج تبلیغاتی نیست

حزب الله: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج وارد شدن به بحث‌های انتخاباتی را از هم‌اکنون کاری اشتباه خواند و گفت: بودجه روابط عمومی باید در سال آینده افزایش یابد و این دیدگاه به هیچ وجه تبلیغاتی نبوده است.
۰
کد مطلب : ۶۹۴۵۷
افزایش بودجه روابط عمومی شهرداری کرج تبلیغاتی نیست

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،سعید فیروزگاه  با تاکید بر اینکه وارد شدن به بحث‌های انتخاباتی از هم‌اکنون کار اشتباهی است، اظهار داشت: معتقدیم بودجه روابط عمومی شهرداری باید در سال آینده افزایش یابد و این دیدگاه به هیچ وجه تبلیغاتی نیست و نباید این ذهنیت ایجاد شود که بودجه روابط عمومی برای مباحث انتخاباتی افزایش یافته است.

وی افزود: شورای اسلامی شهر کرج در فضایی سالم، برادرانه و دوستانه در حال فعالیت است و وارد کردن شورا از حال حاضر به فضای انتخاباتی کم‌لطفی است.

فیروزگاه با اشاره به اینکه لایحه افزایش بودجه روابط عمومی شهرداری کرج بر اساس نیاز شهرداری بوده گفت: مخالفت با این موضوع در جلسات گذشته به دلیل تخصیص بودجه از ردیف ورزشی بوده است.

وی افزود: با توجه به سال فرهنگ، باید به صورت ویژه به موضوعات فرهنگی و ورزشی توجه شود و معتقدیم باید به سمتی برویم که در سال‌های بعد مبالغ بسیار بیشتری در حوزه ورزش درنظر بگیریم و هزینه کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: به همین دلیل با اختصاص بودجه به روابط عمومی شهرداری کرج از ردیف ورزشی مصرانه مخالفیم؛ ولی افزایش بودجه روابط عمومی نیاز شهرداری است و ریز هزینه‌های روابط عمومی شهرداری نیز به شورا ارسال شده‌ است.

لزوم ارتقا سطح بودجه و تجهیزات روابط عمومی شهرداری کرج

وی با بیان اینکه با مقایسه بودجه روابط عمومی شهرداری کرج با دیگر کلانشهرهای کشور به این نتیجه می‌رسیم که به شدت در این زمینه با کمبود مواجه‌ایم، گفت: در شهر مشهد بالغ بر 10 میلیارد تومان بودجه روابط عمومی و 100 میلیارد تومان بودجه فرهنگی در نظر گرفته شده که در استان البرز این رقم در بودجه فرهنگی تنها 7 میلیارد تومان است.

فیروزگاه با اشاره به اینکه مبلغ ردیف‌های بودجه در کلانشهر البرز بسیار کم است، افزود: 350 میلیون تومان بودجه روابط عمومی در کلانشهر کرج بسیار ناچیز است به طوری که با وجود مشکلات مختلف موجود در کرج، این بودجه حتی پایگاه خبری شهرداری کرج را هم پوشش نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: توقع داریم روابط عمومی شهرداری کرج بسیار پیشرفته عمل کند و در تمامی زمینه‌ها از جمله سیستم پیامکی، دوربین‌ها، خبرنگاران و دیگر موضوعات کاملا به‌روز و مجهز باشد و بتواند با دیگر کلانشهرها نه تنها رقابت کند بلکه پیشی بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: این ظرفیت در کلانشهر کرج وجود دارد و می‌تواند در سراسر کشور تاثیرگذار باشد.

وی بیان کرد: این افزایش بودجه اگر در سال جاری تحقق نیابد باید در بودجه سال 94 برای روابط عمومی در نظر گرفته شود و به هیچ عنوان از بودجه ورزشی نباید کسر شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه یکی از وظایف روابط عمومی حمایت از مطبوعات محلی است، تصریح کرد: این امر قرار است در بودجه در نظر گرفته شود تا روابط عمومی برای حمایت از مطبوعات توانمند شود و دلیل ارسال متمم بودجه به شورا نیز همین موضوع بود.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین