تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
plusresetminus
حزب الله : استاندار البرز با بیان اینکه دهکده سلامت به رونق گردشگری کرج کمک می‌کند، گفت: پروژه دهکده سلامت و گردشگری منطقه برغان بسیار بزرگ و توسط بخش غیرانتفاعی احداث می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۶۷۶۷۶
دهکده سلامت به رونق گردشگری کرج کمک می‌کند

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدعلی نجفی در مراسم افتتاح اولین دهکده سلامت و گردشگری استان البرز که صبح امروز در منطقه برغان برگزار شد، اظهار داشت: پروژه دهکده سلامت و گردشگری منطقه برغان بسیار بزرگ و توسط بخش غیرانتفاعی احداث می‌شود.
 
استاندار البرز با بیان اینکه توسعه موارد بهداشتی و درمانی سبب ایجاد شریان‌های بهداشتی مناسب برای استان البرز می‌شود، افزود: درآمدهای مالی بهداشت و درمان گردشگری مناطق دیگر می‌تواند با این پروژه به کرج آورده شود و با اینکه پنج‌شنبه برای مدیران تعطیل است ولی نگاه پشتیبانی مدیران برای احداث این نوع پروژه‌ها سبب جدیت برای حضور در افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
 
وی با اشاره به اینکه مشکلات توسعه دهکده بیمارستانی برطرف می‌شود، گفت: نگاه توسعه در مدیران البرز باید وجود داشته باشد و مذاکرات مختلف برای تسریع در کار این پروژه انجام گیرد تا مشکلاتی در پیش نباشد.
 
نجفی با تاکید بر اینکه امیدواریم با عزم و اراده جدی این پروژه احداث شود، تصریح کرد: دهکده سلامت و گردشگری در این پروژه با هم دیده شده است که بسیار پروژه جذابی برای استان البرز است.
 
وی با بیان اینکه فضای سبز بخش دهکده سلامت تقویت شود و مراحل عمرانی سبب نگرانی بخش‌ها و نهادهای محیط زیستی نشود، خاطرنشان کرد: ورودی و جاده منتهی به دهکده سلامت بسیار زیبا است که علاوه بر طرح‌های سلامت، به گردشگری منطقه نیز کمک می‌کند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین