کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای شهر کرج از فرصت اعضای شورا برای معرفی نامزد جدید خبر داد

انتخاب شهردار کرج از بین یک نامزد!

19 ارديبهشت 1397 ساعت 14:36

حزب‌الله: در حالیکه بنا بود اعضای شورای شهر کرج در 2 روز گذشته نامزدهای احراز پست شهردار را معرفی کنند همچنان فقط نام یک گزینه از شورای 13 نفره بیرون آمده است؛ روندی که شائبه ناکارآمدی شورای کرج را بیش از پیش مطرح می‌کند.


 محمد نبیونی در پاسخ به سوال خبرنگار حزب‌الله نیوز درباره علت لغو جلسه امروز شورای شهر کرج اظهار داشت: اصلا قرار نبود امروز جلسه‌ای برگزار شود که بخواهد لغو بشود. چنین قراری از قبل نداشتیم. بنابراین امروز جلسه‌ای لغو نشده است.

وی در واکنش به این موضوع که "یکشنبه در جلسه رسمی شورا اعلام شده بود که چهارشنبه جلسه‌ای برای بررسی گزینه‌ها و نامزدهای احراز پست شهرداری کرج برگزار می‌شود" گفت: کجا چنین چیزی اعلام شده بود؟ اگر من رئیس شورا هستم، پس می‌دانم که قبلا اعلام کردیم که جلسات آینده بعد از اعلام گزینه‌ها و به منظور بررسی برنامه‌های آنها برگزار خواهد شد.

نبیونی تصریح کرد: البته قرار بر این بود که اعضای شورا نامزدهای مورد نظر خود را اعلام کنند و امروز کار بررسی برنامه‌های نامزدها آغاز شود اما هیچ یک از اعضا گزینه خاصی را معرفی نکردند. بنابراین جلسه آینده شورا برای بررسی برنامه‌های تنها نامزد معرفی شده (آقای مجید سریزدی) برگزار خواهد شد و البته اعضای شورا تا جلسه آینده می‌توانند گزینه‌های دیگری نیز معرفی کنند تا برای بررسی برنامه‌های آنها در صحن شورا اقدام شود.

رئیس شورای شهر کرج در مواجهه با این سوال که "گویا تایید آقای سریزدی از سوی نهادهای بالاتر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ آیا شما از این مسائل و موارد مطلع هستید؟" گفت: مطلع نیستم. ایشان هنوز به طور رسمی معرفی نشده‌اند که نهادها بخواهند تایید کنند یا نکنند.

وی با بیان اینکه جلسه بعدی شورا در هفته آینده برگزار می‌شود، افزود: هفته آینده جلسه خواهیم داشت اما روز جلسه مشخص نیست.

گفتنی است شورای شهر 13نفره کرج با گذشت چند هفته از استعفای شهردار سابق، هنوز نامزد دارای صلاحیت با معیارها و استانداردهای مدیریتی را برای احراز پست شهردار معرفی نکرده و فقط نام مجید سریزدی از سوی گروه هشت‌نفره شورای شهر مطرح شده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 168168

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/report/168168/انتخاب-شهردار-کرج-بین-یک-نامزد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com