تاریخ انتشاردوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
plusresetminus
حزب الله:رفع مشکلات عمومی تولید خودرو مورد توجه وزارت صنعت است و از این رو کار گروه هماهنگی اجرایی در ارتقای کیفیت، صادرات و خدمات پس از فروش تشکیل می شود.
۰
کد مطلب : ۱۵۶۲۴۹
تشکیل کارگروه ویژه صادرات خودرو در وزارت صنعت، معدن و تجارت
تشکیل کارگروه ویژه صادرات خودرو در وزارت صنعت، معدن و تجارت

رفع مشکلات عمومی تولید خودرو مورد توجه وزارت صنعت است و از این رو کار گروه هماهنگی اجرایی در ارتقای کیفیت، صادرات و خدمات پس از فروش تشکیل می شود.

 

به گزارش ايكوپرس،‌ حسن يونس سينكي در بازديد از شركت ايران خودرو و نشست با مديران اين گروه صنعتي با اشاره به اثرات تشکیل این کارگروه گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت آماده همکاری برای افزایش صادرات صنعت خودرو است و بازارهای صادراتی خودرو سازان از نظر سیاست گذاری های کلان حمایت خواهد شد.

وي افزود:‌ بايد با نگاه مشترك و وحدت نظر به مشكلات و مسايل موجود، رفتارها و رويكردهاي تخصصي در پيش بگيريم تا نتايج مطلوب تري داشته باشيم.  

وي از ورود معاونت اقتصادي وزارت صنعت به مقوله صادرات خبر داد و گفت:‌ در اين بخش بايد با ارتقاي كيفيت، ‌خواسته هاي بازارهاي هدف را تامين كنيم. وزارت صنعت،‌ زمينه توسعه بازارهاي صادراتي را فراهم خواهد كرد.  

سينكي بر دستيابي به هدف توليد 3 ميليون دستگاه خودرو و صادرات 30 درصدي آن در سند چشم انداز 1404 تاكيد كرد و افزود: خودروسازان بايد برنامه ريزي فني و تخصصي را انجام دهند و وزارتخانه نيز به حل مشكلات عمومي كمك خواهد كرد.  

معاون وزير صنعت،‌ معدن و تجارت نقش خودروسازان در بهبود شاخص هاي كلان اقتصادي را مهم ارزيابي كرد و گفت:‌ ايران خودرو با گردش بالاي مالي نقش بسيار مهمي در مسئوليت هاي اجتماعي به ويژه اشتغال زايي دارد. 

وي تصريح كرد:‌ خودروسازان بايد با ايفاي نقش حرفه اي و تخصصي از حمايت هاي دولت در بخش هاي تعرفه اي بي نياز شوند و دولت صرفا به عنوان هماهنگ كننده توسعه يافتگي صنعت گران ايفاي نقش كند.  

سينكي ضمن ابراز رضايت از اقدامات انجام شده در گروه صنعتي ايران خودرو به ويژه در موضوع كيفيت،‌ خدمات پس از فروش و توسعه محصولات جديد، گفت:‌ روند مثبت ايجاده شده بايد ادامه داشته باشد تا صنعت خودرو كشور به موفقيت هاي بيشتري دست يابد.  

در اين نشست مهندس يكه زارع مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو گزارشي از فعاليت هاي اين خودروساز در بخش هاي مختلف توسعه محصول،‌ همكاري هاي بين المللي،‌ توسعه مالي و اقتصادي،‌كيفيت و خدمات پس از فروش ارايه كرد.  

در پايان معاون وزير صنعت،‌ معدن و تجارت با هيات همراه از خطوط توليد ايران خودرو و مركز طراحي و توسعه محصولات جديد اين خودروساز بازديد به عمل آوردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین