کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امضا پنجمین تفاهم نامه مشارکت بانک ملی آذربایجان غربی با مجمع خیرین سلامت استان

روبط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور , 30 آبان 1397 ساعت 15:42

حزب الله :
بانک ملی با 90 سال سابقه خدمت و صرف نظر از رسالت اقتصادی خود در 41 طرح عام المنفعه به ارزش 55 میلیارد ریال در امور آموزشی، بهداشتی مشارکت مالی داشته است و با رویکرد و انگیزه‌ای که ایجاد شد در آینده در سایر حوزه های سلامت نیز بتوانیم یک ساختمان مرکز درمانی خیرین در سطح استان احداث کنیم.



 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بانک ملی با 90 سال سابقه خدمت و صرف نظر از رسالت اقتصادی خود در 41 طرح عام المنفعه به ارزش 55 میلیارد ریال در امور آموزشی، بهداشتی مشارکت مالی داشته است و با رویکرد و انگیزه‌ای که ایجاد شد در آینده در سایر حوزه های سلامت نیز بتوانیم  یک ساختمان مرکز درمانی خیرین در سطح استان احداث کنیم.
 
 
امضا پنجمین تفاهم نامه مشارکت بانک ملی استان آذربایجان غربی با مجمع خیرین سلامت استان:
باهدف گسترش مشارکت در طرح‌های عام المنفعه از محل  صندوق قرض الحسنه پس انداز ملی، مبلغ 1،500،000،000ریال جهت تجهیز آزمایشگاه شهید قلی پور بوکان تخصیص یافت.
میرزایی رئیس مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی گفت: در رویکرد حوزه اجتماعی باید جلب مشارکت ایجاد شود لذا اگر مشارکتی در این زمینه انجام نگیرد به موفقیت نخواهیم رسید.
وی گفت: در بحث بیماری‌های غیر واگیر با آمار تکان دهنده‌ای مواجه هستیم.برخی از فعالیت‌هایی که در بحث سلامت وجود دارد به نحوه ارائه مراقبت‌های بیمارستانی، مراکز خانه بهداشت، مراقبت‌های مراکز جامع سلامت برمی‌گردد که اکثر این مراقبت‌ها مربوط به پیشگیری‌های خود مردم و دستگاه‌های اجرایی به عنوان همکاران دانشگاه علوم پزشکی و تأمین بحث سلامتی باید مشارکت داشته باشند.
میرزایی افزود: مشارکت‌های خیریه که در دانشگاه علوم پزشکی و در بحث‌ سلامت استان وجود دارد در خور توجه است به خصوص در دو سال اخیر مجمع خیرین سلامت استان با رویکرد جدیدی کار خود را  از اوایل سال 85 آغاز کرد این جریان گسترده تر شد و شعباتی که درتمامی شهرستان‌های استان ایجاد شد و خیرینی که پا به کار شدند و اعضای هئیت مدیره و اعضای هیئت امنا در این زمینه تشکیل شد که این کار باعث شد مردم به سمت حوزه خیرین سلامت ترغیب شوند.
وی گفت: در این راستا و در دو سال گذشته 22 میلیارد تومان در بخش دانشگاهی سلامت از طریق خیرین اقدام و با احداث طرح‌های متعدد بهداشتی در نقاط مختلف استان ایجاد شده است.
میرزایی با اشاره به نقش اساسی بانک‌های استان دراین خصوص افزود: بانک‌ها نیز با خرید تجهیزات و دستگاه‌های پزشکی در جهت بهره‌مندی مردم از این تسهیلات قدم برداشته و اقدامات قابل توجهی انجام داده‌اند.
رئیس مجمع خیرین سلامت استان گفت: بانک ملی با 90 سال سابقه خدمت و صرف نظر از رسالت اقتصادی خود در 41 طرح عام المنفعه به ارزش 55 میلیارد ریال در امور آموزشی، بهداشتی مشارکت مالی داشته است و با رویکرد و انگیزه‌ای که ایجاد شد در آینده در سایر حوزه های سلامت نیز بتوانیم  یک ساختمان مرکز درمانی خیرین در سطح استان احداث کنیم.


کد مطلب: 183541

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/183541/امضا-پنجمین-تفاهم-نامه-مشارکت-بانک-ملی-آذربایجان-غربی-مجمع-خیرین-سلامت-استان

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com