کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهترین و عجیب ترین ماشین ها در جشنواره مونتری کالیفرنیا

تابناک , 15 شهريور 1397 ساعت 12:34

در این جشنواره، اتومبیل ها در دو کلاس رقابت می کنند؛ کلاس اول مربوط به اتومبیل های به جای مانده از قبل جنگ جهانی دوم است که تا به حال بازسازی نشده اند و دیگری کلاس ماشین های اسپورت تولید شده بعد از جنگ جهانی دوم است.
به گزارش ملیت به نقل از تابناک؛ هیچ اتفاقی همچون جشنواره ماشین ها در مونتری کالیفرنیا، قلب طرفداران اتومبیل را به تپش نمی اندازد.

بنا بر این گزارش، هر ساله در ماه اوت، دوستداران خودروهای نادر و عجیب به نمایشگاه اتومبیل های برتر در کالیفرنیا شمالی می روند تا یکی از بزرگترین جشنواره های اتومبیل جهان را با یکدیگر جشن بگیرند.

هفته خودرویی مونتری، از سال 1950 در ساحل «پیبل» در شهر مونتری ایالت کالیفرنیا آغاز به کار کرد و از آن زمان تاکنون به عنوان موزه ای برای خودروهای کلاسیک یاد می شود. در این جشنواره، اتومبیل ها در دو کلاس رقابت می کنند؛ کلاس اول مربوط به اتومبیل های به جای مانده از قبل جنگ جهانی دوم است که تا به حال بازسازی نشده اند و دیگری کلاس ماشین های اسپورت تولید شده بعد از جنگ جهانی دوم است.

در این مطلب قصد داریم بهترین و عجیب ترین اتومبیل های جشنواره مونتری امسال را برای شما به نمایش درآوریم؛ با ما همراه باشید.



کد مطلب: 177560

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/gallery/177560/1/بهترین-عجیب-ترین-ماشین-جشنواره-مونتری-کالیفرنیا

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com