BILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>BILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> حزب الله نیوز - گازگرفتگی جان ۲ جوان را در کرج گرفت - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرج

گازگرفتگی جان ۲ جوان را در کرج گرفت

10 اسفند 1393 ساعت 20:59

حزب الله :مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری کرج از مرگ دو جوان بر اثر گازگرفتگی در کرج خبر داد.



 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سیدجواد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، از فوت دو جوان بر اثر گازگرفتگی در منطقه رزکان نوی کرج خبر داد و اظهار داشت: این دو مرد جوان بر اثر عدم رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی دچار گازگرفتگی شده و جان باختند.
وی افزود: این اتفاق در ساعت 16:11 دقیقه به آتش نشانی کرج اطلاع داده شد که یک دستگاه خودروی آتش نشانی از ایستگاه 153 به انضمام 4 نفر نیروی عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری کرج بیان کرد: این افراد در دقایق ابتدایی پس از گازگرفتگی بر اثر کمبود اکسیژن جان خود را از دست دادند.
موسوی در مورد سن جان باختگان این حادثه گفت: این دو جوان مرد و 24 سال سن داشتند.
وی در مورد تلفات گازگرفتگی از ابتدای فصل سرما در استان البرز خاطرنشان کرد: از ابتدای فصل سر ما تاکنون 12 نفر در استان البرز بر اثر عدم رعایت نکات ایمنی در استفاده از سیستم گرمایشی فوت کرده اند.


کد مطلب: 77865

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/77865/گازگرفتگی-جان-۲-جوان-کرج-گرفت

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com