BILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>BILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> حزب الله نیوز - جبهه مردمی آزادیبخش فلسطین: انتفاضه سوم در آستانه وقوع است - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جبهه مردمی آزادیبخش فلسطین: انتفاضه سوم در آستانه وقوع است

خبرگزاری فارس , 1 آذر 1393 ساعت 15:13

حزب الله:
عضو دفتر سیاسی جبهه آزادیبخش فلسطین در نوار غزه ضمن اعلام اینکه مردم فلسطین دیگر در برابر ظلم سکوت نخواهند کرد، افزود انتفاضه سوم نزدیک است.


به گزارش شبکه خبری حزب الله ، «جمیل مزهر» عضو دفتر سیاسی جبهه آزادیبخش فلسطین در نوار غزه در سخنانی گفت که صبر و سکوت ملت فلسطین در قبال شهرک‌سازی، افزایش تعرض‌ها و جنایات در قبال مقدسات زیاد طول نخواهد کشید و فلسطین در آغاز مرحله جدید و انتفاضه سوم است.

بنا به گزارش «فلسطین الیوم»، مزهر گفت: قدس تمامی آزادگان را به وحدت و اتخاذ استراتژی واحد برای مقابله با توطئه‌های رژیم اشغالگر و حکومت فاشیستی و نژادپرست صهیونیستی دعوت می‌کند.

وی در ادامه دو جنبش فتح و حماس را به اتحاد در راستای منافع وطنی فرا خواند و افزود: افزایش اختلافات منجر به افزایش رنج ملت فلسطین خواهد شد و در حال حاضر دهها هزار نفر از آنها آواره هستند، شهرک‌سازی ادامه دارد و قدس در حال یهودی شدن است و باید برای حل این مسائل هر چه زودتر همه متحد شوند.


کد مطلب: 69240

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/69240/جبهه-مردمی-آزادیبخش-فلسطین-انتفاضه-سوم-آستانه-وقوع

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com