تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
plusresetminus
نماینده مردم لارستان در مجلس با بیان اینکه آقای مدرس خیابانی در مقام سرپرستی وزارت صمت تلاش زیادی برای حل مشکلات مردم داشتند، گفت: آقای مدرس خیابانی در چند ماه اخیر سرپرستی وزرات صمت را در اختیار داشتند كه اتفاقا در این مدت، جامعه به دلیل حاد شدن ویروس كرونا شرایط بسیار خاصی را به چشم دید.
۰
کد مطلب : ۲۳۲۵۶۲
"مدرس خیابانی" تلاش کرد کاستی ها را جبران کند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله، حسین حسین زاده اظهار داشت: آقای مدرس خیابانی در چند ماه اخیر سرپرستی وزرات صمت را در اختیار داشتند كه اتفاقا در این مدت، جامعه به دلیل حاد شدن ویروس كرونا شرایط بسیار خاصی را به چشم دید.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبیعی است در چنین شرایطی اداره امور مربوط به بخش بازرگانی دشواری‌های زیادی را پیش روی دست‌اندركاران گذاشته است. با این حال ایشان سعی‌شان را به كار گرفته‌اند تا حتی‌المقدور كاستی‌ها را جبران كنند و باری از دوش مردم بردارند.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس خودشان را نسبت به شرایط مردم متعهد می‌دانند و اگر تشخیص بدهند كه آقای مدرس خیابانی می‌تواند بعد از وزیر شدن به وضعیت بازار سر و سامان بدهد، حتما با رای بالایی ایشان را به عنوان وزیر صمت انتخاب خواهند كرد تا انشاءالله مردم از این پس نگرانی‌های كمتری داشته باشند.

انتهای پیام/
 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین