تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
plusresetminus
رئیس شورای اسلامی شهر کرج:

وحدت لازمه پیشبرد اهداف مدیریت شهری

حزب الله:وحدت و همدلی لازمه پیشبرد اهداف مدیریت شهری است به ویژه آنکه تکمیل پروژه های اولویت دار در سال جاری مورد تاکید قرار گرفته و همچنین در قالب شنبه های جهادی شاهد بهره برداری از طرح های فضای سبز، عمرانی و خدماتی هستیم.
۰
کد مطلب : ۲۳۲۵۵۳
وحدت لازمه پیشبرد اهداف مدیریت شهری
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ، اکبر سلیم نژاد، اظهار داشت: مطالبه گری و تذکر در خصوص مسائل و مشکلات شهری وظیفه قانونی بنده و همکارانم در جایگاه نمایندگان مردم است و این دغدغه مندی هدفی جز اصلاح امور ندارد و نباید این گونه القا شود که تذکرها پشت پرده یا رویِ دومی دارند.
وی افزود: انتصاب مدیران شهری حقِ قانونی شهردار است و چنانچه بخشی از تذکرهای اعضای شورا متوجه احدی از معاونین یا مدیران مناطق و سازمانها شود به این معنا نیست که عضو تذکر دهنده به دنبال جابه جایی فرد مذکور است یا با وی مشکل شخصی دارد، خیر این طور نیست، ما نمایندگان مردم هستیم و نارسایی ها و مشکلات را منعکس می کنیم، در عین حال از کارهای خوب حمایت می کنیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی لازمه پیشبرد اهداف مدیریت شهری است به ویژه آنکه تکمیل پروژه های اولویت دار در سال جاری مورد تاکید قرار گرفته و همچنین در قالب شنبه های جهادی شاهد بهره برداری از طرح های فضای سبز، عمرانی و خدماتی هستیم و چنانچه ریل همکاری های شورای شهر و شهرداری از مدارِ تفاهم و همکاری خارج شود، زیانِ آن در درجه اول متوجه شهروندان خواهد بود.
سلیم نژاد تصریح کرد: شورای پنجم کرج جزو شفاف ترین شوراهای اسلامی است و بر مبنای قانون عمل می کند و بی شک هیچ چیزی نمی تواند مانع از تداوم رویکرد نقادانه و مطالبه گرانه در جهت حل مشکل شهروندان و آبادانی شهری گردد
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین