تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
plusresetminus
حزب الله:وزیر بهداشت از بررسی مجدد زمان برگزاری کنکور سراسری خبر داد و گفت: اگر دستورالعمل های سختگیرانه بهداشتی رعایت نشود مخالف برگزاری کنکور در موعد مقرر هستم.
۰
کد مطلب : ۲۳۲۵۳۲
تعویق یک ماهه کنکور سراسری در ستاد ملی کرونا بررسی می شود
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ، سعید نمکی با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد: امروز عصر مجدد با حضور ریاست کمیسیون‌های آموزش و بهداشت و درمان و تعدادی از نمایندگان مجلس و همچنین وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش جلسه‌ای داشتیم.

وی افزود: وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش اعلام کردند اجرای پروتکل‌های سختگیرانه در این زمان باقیمانده میسر نیست. مگر این دستورالعمل‌ها برای برگزاری آزمون سراسری تغییر کند.

وزیر بهداشت گفت: در این جلسه اعلام کردم به عنوان وزیر بهداشت و متولی سلامت این کشور، قطعاً سلامت فرزندانمان برای ما در اولویت است و از این پروتکل‌های سختگیرانه کوتاه نخواهم آمد که رئیس کمیسیون‌های آموزش و بهداشت نیز در این مورد کاملاً همراه و موافق بودند.

وی اضافه کرد: به مسئولان برگزاری کنکور اعلام کردم اگر واقعاً نمی‌توانند این دستورالعمل‌ها را به درستی اعمال کنند با برگزاری کنکور در این تاریخ مخالفم و تأکید می‌کنم که کنکور را به زمانی موکول کنید که بتوانید از لحاظ فضا و امکانات تمام ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت را فراهم کنید.

وی گفت: پیشنهاد وزارت علوم تعویق یک ماهه برگزاری کنکور سراسری بود که قرار شد در ستاد ملی کرونا مطرح شود.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین