تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
plusresetminus
حزب الله: معاون ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: حدود ۱۰ روز پیش به اسکوچیچ شماره حساب دادیم و او ۳۵ روز دیگر مهلت دارد تا به رای فیفا عمل کند و در غیر این صورت با محرومیت مواجه می شود.
۰
کد مطلب : ۲۳۲۱۶۵
رضاییان: اسکوچیچ ۳۵ روز مهلت دارد تا جریمه اش را پرداخت کند
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،مسعود رضاییان درباره وضعیت پرونده اسکوچیچ و صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بعد از شکایت ما به فیفا و کمیته تعیین وضعیت، آن ها این پرونده را بررسی کردند. درخواست ما ۱۴۰ هزار دلار بود اما آن ها به پرداخت ۷۰ هزار دلار و نصف هزینه دادرسی یعنی ۱۵۰۰ فرانک سوییس رای دادند. یک فرصتی هم به ما دادند که اگر قبول نداریم به CAS شکایت کنیم و باتوجه به این که اعتراض برای ما زمان بر و هزینه بر بود، همین رای را پذیرفتیم.
او ادامه داد: حدود ۱۰ روز پیش شماره حسابی به اسکوچیچ و رونوشتش را به فیفا ایمیل کردیم. هرموقع به فیفا نامه نگاری داشته باشیم یک نامه هم برای روابط بین الملل فدراسیون فوتبال می رود و آن ها هم کاملاً در جریان هستند. اکنون هم منتظر هستیم تا این مبلغ به حساب ما واریز شود. از روزی که شماره حساب می دهید ۴۵ روز وقت می دهند تا آن هزینه پرداخت شود و حدود ۳۵ روز دیگر هنوز مهلت وجود دارد.
معاون ورزشی صنعت نفت آبادان اضافه کرد: به طور مثال اگر باشگاهی به رای فیفا عمل نکند با کسر امتیاز یا محرومیت از نقل و انتقالات مواجه می شود اما در رابطه با بازیکن و مربی ها ممنوعیت صدور فعالیت شان صادر خواهد شد. اگر بازیکن یا مربی تخطی کند و به رای عمل نکند در واقع از بازی کردن و مربی گری محروم خواهد شد. اما بعد از این که کمیته تعیین وضعیت رای می دهد و اگر بازیکن، باشگاه یا مربی به مهلت داده شده توجه نکند، این کمیته پرونده را به کمیته انضباطی فیفا ارسال می کند.
او با بیان این که در نهایت کمیته انضباطی تعیین می کند که با فرد متخلف چه برخوردی شود، گفت: این کمیته هم یک زمانی که معمولاً سه هفته است را در اختیار آن فرد یا باشگاه قرار می دهد و در این مدت زمان باید به تعهدات خود عمل کند. در غیر این صورت آن حکم اجرا می شود. قطعا یک نوع ممنوعیت و محرومیت شامل حال آن فرد خواهد شد.
مسعود رضاییان در پاسخ به این سوال که وضعیت تیم نفت آبادان از نظر مالی بهتر شده است یا خیر؟ عنوان کرد: وضعیت تیم های نفتی بهتر نشده است. فقط بحث صنعت نفت آبادان نیست چرا که هیچ پالس مثبتی در طول این مدت نداشتیم اما با پالس های منفی تا دلتان بخواهد مواجه شدیم. تکلیف همه تیم های نفتی طبق زمانی که وجود دارد باید تا شهریورماه مشخص شود. شنیده ام که کارگروه هایی هم در وزارت نفت تشکیل شده اند که در حال بررسی راهکارهایی هستند که این تیم ها را از این وضعیت خارج کنند.
او ادامه داد: امیدوارم که هر کار گروهی وجود دارد سریع تر این کار را انجام دهد چرا که فاصله ای با لیگ برتر فصل بعد نداریم و فقط یک ماه زمان داریم تا تیم را ببندیم و آماده کنیم. البته تصورم این نیست که بودجه ای به ما بدهند و فکر می کنم تسهیلاتی اختصاص دهند تا به بخش خصوصی واگذار و دست تیم های نفتی باز تر شود. به هر حال دو هفته دیگر لیگ تمام می شود اما اتمام لیگ آغاز چه کنم چه کنم ها برای ما است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین