تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
plusresetminus
حزب الله:مدیر آبفای شهرستان کرج گفت: از نیمه دوم تیرماه امسال مصرف آب در شهرستان کرج به طور متوسط ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش داشته است.
۰
کد مطلب : ۲۳۲۱۳۸
افزایش ۲۰ درصدی مصرف آب در کرج/ امکان حفر چاه جدید نیست
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،شهرام حافظ ضمن اشاره به ضرورت مدیریت مصرف آب در بخش‌های مختلف از جمله در حوزه خانگی، اظهار کرد: در چهار سال گذشته هیچ گونه افزایشی در میزان سهمیه آب از سد طالقان نداشته ایم، از طرفی در نقاط مختلف شهر چاه‌های آب زیادی در گذشته حفر شده است و دیگر جایی برای حفر چاه‌های جدید نیست.
وی بیان کرد: در منطقه‌ای مانند مهرشهر حتی در سطح برخی از پارک‌های شهر چاه‌های آب حفر کرده ایم.
مدیر آبفای شهرستان کرج با تاکید بر اینکه از سال گذشته تاکنون ۲۰ درصد به جمعیت کمالشهر افزوده شده است، گفت: در ماهدشت نیز طی این بازه زمانی جمعیت شهر با افزایش ۱۰ درصدی مواجه بوده و این تغییرات جمعیتی به تبع بر افزایش تعداد مشترکان آب تأثیرگذار بوده است.
حافظ با اشاره به ساخت و سازهای بی رویه در روستای محمودآباد شهرستان کرج نیز که حتی منجر به احداث ساختمان‌های ۱۰ طبقه در این روستا شده است، عنوان کرد: در روستاها نباید ساختمان‌های بلند مرتبه احداث شود زیرا زیرساخت‌های موجود در نقاط روستایی از جمله شبکه آبرسانی متناسب با بافت مسکونی آنجا تأمین شده است.
وی در بخش دیگری با بیان اینکه زیرساخت‌های شهری مانند تأمین آب و برق در شهرها نیز بر اساس طرح جامع یک شهر پیش بینی می‌شود، بیان کرد: اما متأسفانه گاهی با تخلفات ساختمانی و افزایش تعداد واحدهای ساخته شده در یک مجتمع آپارتمانی، جمعیت خانوارهای ساکن در آن دوبرابر می‌شود و در خدمات رسانی ما را با مشکل مواجه می‌کند.
مدیر آبفای شهرستان کرج ادامه داد: از نیمه دوم تیرماه امسال مصرف آب شهرستان کرج به طور متوسط ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش داشته که ناشی از افزایش چند درجه‌ای دمای هوا و از طرفی افزایش مصارف بهداشتی برای در امان ماندن از بیماری کرونا بوده است.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین