تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
plusresetminus
حزب الله:مژگان پارسا مقام که در حوزه عکاسی هنری و فاین آرت فعالیت می‌کرد، در سن ۵۳ سالگی بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت.
۰
کد مطلب : ۲۳۲۰۹۴
یک عکاس بر اثر کرونا درگذشت
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،جاسم غضباپور ـ عکاس ـ با تایید فوت این هنرمند  گفت: خانم پارسا مقام دو روز قبل از دنیا رفته‌اند و اکنون به دنبال مقدمات کارهای خاکسپاری ایشان هستند. ولی هنوز تاریخ دقیقی برای این امر تعیین نشده است؛ زیرا قرار است در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شوند که انجام این کار مراحلی دارد که زمان بر است. درواقع انجمن‌ها باید نامه‌ای به معاون امور هنری ارسال کنند و آقای حسینی هم نامه‌ای به شورای شهر و آنها هم به بهشت زهرا.
او همچنین درباره ویژگی های حرفه ای و شخصیتی این هنرمند فقید توضیح داد: ایشان سال‌ها جزو مجموعه انتشارات تندیس بود و با هم همکاری می‌کردیم. ایشان در حوزه آرت و فاین آرت فعالیت می‌کرد. او هیچگاه زیر بار کارهای معمول یا سیستم بازاری که همه ما برای امرار معاش مجبوریم به آن تن دهیم، نمی‌رفت. او همیشه بسیار به اندیشه و منش خود در کاری که انجام می‌داد، اعتقاد داشت. او آثار فوتومونتاژ بسیار خوبی ارائه می‌داد و امرار معاشش بیشتر از طریق تدریس و فوتوشاپ برای عکاسان صورت می‌گرفت.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین