تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
plusresetminus
حزب الله:مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج: اجرای پروژه های عمرانی به عنوان طرح هایی برای توسعه و آبادانی شهر بسیار حائز اهمیت هستند.
۰
کد مطلب : ۲۳۱۸۸۰
اجرای بیش از ۱۵۰۰ متر جدول گذاری در منطقه ۹
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،آرش یگانی اظهار داشت: این میزان جدول گذاری در محله های دولت آباد، ابوسعید، کوی کارمندان جنوبی، ولیعصر و خیابان رسالت انجام شده است.
وی با بیان اینکه اجرای پروژه های عمرانی به عنوان طرح هایی برای توسعه و آبادانی شهر بسیار حائز اهمیت هستند و شهر تحت تاثیر اجرای این پروژه ها تحولات ساختاری مثبتی را پیدا می کند، افزود: منطقه ۹ شهرداری کرج اهتمام ویژه ای در تحقق این مهم دارد.
این مسئول با اشاره به اهمیت مناسب سازی معابر در زمینه جدولگذاری و بهسازی آسفالت، افزود: حوزه عمران منطقه در این راستا اقدام به پیاده رو سازی و جدول گذاری برخی معابر کرده است.
مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج همچنین ازاجرای عملیات لوله گذاری بلوار طالقانی جنوبی به متراژ ۹۵۰ متر و تکمیل عملیات جدول گذاری و لوله گذاری بلوار علامه جعفری به متراژ ۲۰۰ متر خبر داد. 
وی به ادامه اجرای عملیات پیاده رو سازی و جدول گذاری تا پایان سال در معابر این منطقه اشاره کرد و افزود: عملیات مذکور با هدف تامین نیازهای به حق شهروندان و افزایش رفاه آنها در دستور کار قرار گرفته است.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین