کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری کرج خبر داد:

رتبه نخست شهرداری کرج در بین شهرداری های استان البرز

پایگاه خبری کرج امروز , 12 مرداد 1399 ساعت 9:46

حزب الله:شهرداری کرج موفق به کسب رتبه نخستِ ارزیابی عملکرد شهرداری های استان البرز در سال ۹۷ شد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهدی علادین با قدردانی از تلاش های مجموعه مدیریت شهری اظهار داشت: سازمان شهرداری ها و دهیاری ها با هدف ارزیابی عملکرد شهرداری های کلانشهرهای کشور این دوره از ارزیابی را با محوریت استانداری ها در سال گذشته اجرا و در اولین دوره آن شهرداری های استان البرز با شاخص های اختصاصی، به عنوان پایلوت در بین تمامی شهرداری های کلانشهرهای کشور مورد ارزیابیِ جامع قرار گرفتند.
این مسئول خاطرنشان کرد: این ارزیابی در هفده حوزه عملکردی هم چون برنامه و بودجه، نوسازی و تحول اداری، آموزش و پژوهش، فناوری اطلاعات و ارتباطات، اقتصادی و سرمایه گذاری، شهرسازی، خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، عمرانی، حقوقی، مالی و حسابرسی، مدیریت بحران، بازرسی و نظارت، فرهنگی و اجتماعی  و روابط عمومی صورت گرفته که شهرداری کرج با سطح عملکردی خوب توانست به این موفقیت دست یابد.
وی بیان کرد: رتبه کسب شده حاصل تلاش و همت تمامی مدیران و همکاران در جهت تحقق اهداف شاخص های تعیین شده از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بوده است که امیدوایم شاهد حفظ این رتبه در دوره های بعدی نیز باشیم.
علادین ارزیابی عملکرد را مهم ترین گام برای تشخیص نقاط قوت و ضعف، موفقیت ها و مشکلات دستگاه ها دانست و افزود: می توان نتایج آن را به عنوان مبنایی برای برنامه ریزی و تصمیم گیری به منظور بهبود و توسعه خدمات به شهروندان بکار گرفت.  
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری کرج بیان کرد: دستیابی به چشم انداز کرج ۱۴۱۴ که همان تحقق شهری سالم، پایدار، نوین و برتر در توزیع عادلانه خدمات و ... است از اهداف مجموعه مدیریت شهری به ویژه شهردار کرج است.


کد مطلب: 231825

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/231825/رتبه-نخست-شهرداری-کرج-بین-های-استان-البرز

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com