تاریخ انتشارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
plusresetminus
حزب الله:مشکلات سهامداران در فروش سهام عدالت توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.
۰
کد مطلب : ۲۳۱۷۹۲
نارضایتی سهامداران از فروش سهام عدالت
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، پس از دریافت پیام‌های مربوط به مشکلات فروش سهام عدالت توسط شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، این موضوع برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.
 
 متن پیام‌های شهروندان در مورد مشکلات فروش سهام عدالت.
سلام خسته نباشید خدمت شما عزیزان رسیدم که بابت سهام عدالت یک ماه هست که فروختم هرجایی هم که میریم می‌گویند که به ما ربطی ندارد. تو را به خدا پیگیری کنید ممنون میشم که صدای ما را به مسئولین برسانید.


مبلغ هر واحد سهام عدالت در اکثریت سهام‌ها کمتر از قیمت واقعی‌اش هست و کسانی که در این مورد اطلاعات نداشته باشند دچار ضرر می‌شوند و کارگزاری سود می‌کند، چون که به قیمت واقعی سهام نفروخته برای سهام‌دار
سلام تو را به خدا شما پیگیری کنید که بانک مسکن چرا پول فروش سهام عدالت رو نمی‌ده. صاحب‌خانه‌ام از خانه بیرونم می‌کنه به پول احتیاج دارم که بزارم سر پول پیش. تو را به خدا یکی به گوش مقام‌های بالا برساند که رسیدگی کنند
سلام یک ماه است سهام خود را برای فروش گذاشتم هنوز ریالی واریز نشده بانک پاسخگو نیست این سهام عدالت نیست سهام غیر عدالت است برای بعضی وجه واریز شده برای بعضی وجه واریز نشده بعضی سهام عدالت دارند بعضی ندارند.
با سلام در مورد سهام عدالت پیام می‌دم از خرداد که ۳۰ درصد آزادسازی شده ما فروختیم، ولی متأسفانه به حسابمان ۱۲۰تومان واریز شده هیچ نهادی پاسخگو نیست نه بانک‌ها نه سایت‌ها ما ماندیم چه کار کنیم الآن باید ۳۰درصد دوم را بفروش بزاریم هنوز ۳۰درصد اولی رو نریختن چجوری ۳۰درصد دوم را بفروش بزاریم لطفاً پیگیری کنید با تشکر.
 

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد مشکلات فروش سهام عدالت را می‌توانید در پیوند (لینک) زیر مشاهده کنید.



۳۰ درصد اول سهام عدالت که یک ماهی می‌شود برای فروش به بانک‌ها سپرده شده با موانع متعدد عمدی و سهوی دست و پنجه نرم می‌کند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین