تاریخ انتشارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
plusresetminus
حزب الله: رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مهرداد پولادی در صورت بازگشت به ایران دادگاهی و به وضعیتش رسیدگی می‌شود.
۰
کد مطلب : ۲۳۱۷۸۸
پولادی اظهار پشیمانی کند کمکش می‌کنیم/ نیازی به وساطت نیست
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، نام مهرداد پولادی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران در روزهای گذشته یکبار دیگر در رسانه‌ها مطرح شد. پولادی که بعد از جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا به خاطر مشکلات کارت پایان خدمتش قید بازگشت به ایران را زد، با تیم المعیذر قطر به توافق رسید و به این تیم پیوست.
پولادی هم از جمله بازیکنانی در فوتبال ایران بود که پاییز سال ۱۳۹۳ کارت پایان خدمتش جعلی از آب در آمد اما سرنوشت او با نفرات دیگر کاملاً متفاوت بود. بازیکنانی چون بختیار رحمانی، حسین ماهینی، سروش رفیعی و … با پذیرش این تخلف، راهی تیم‌های نظامی شدند تا ضمن بازی برای این تیم‌ها، دوران خدمت سربازی خود را پشت سر بگذارند.
پولادی اما تصمیم به ترک ایران گرفت و دیگر هیچ موقع به کشور بازنگشت. این بازیکن که کارلوس کی روش سرمربی پیشین تیم ملی به سبک بازی‌اش علاقه خاصی داشت، در تیم‌های الشحانیه قطر، بانکوک تایلند، الخریطیات قطر بازی کرد و در تازه‌ترین تصمیم به تیم المعیذر پیوست.
در این سال‌ها خبرهایی مبنی بر پشیمانی پولادی و حتی وساطت بعضی از بازیکنان تیم ملی برای بازگشت وی به ایران مطرح شد که هیچ موقع به صورت رسمی مورد تایید قرار نگرفت.

خبرنگار مهر برای بررسی وضعیت پولادی گفتگویی را با امیر دریادار غلامرضا رحیمی‌پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح انجام داد.
رحیمی پور گفت: پولادی سرباز فراری است. در این موارد ما تصمیم فردی نمی‌گیریم. پولادی چند سال پیش از کشور رفته و دیگر برنگشته است، در حالی که تعهد هم داده بود.
وی در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر که آیا در این مدت مکاتبه و درخواستی برای بازگشت از سوی پولادی مطرح شده است؟ اظهار کرد: خیر هیچ مکاتبه‌ای نشده است. پولادی خودش هم ادعایی نکرده و نیامده که به وضعیتش رسیدگی کنیم.
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با رد خبر وساطت بعضی از ملی پوشان سابق برای پولادی، درباره اینکه چه برخوردی در انتظار پولادی در صورت بازگشت به ایران خواهد بود، تصریح کرد: مثل غایبان با پولادی برخورد می‌کنیم؛ مثل بقیه و عین قانون. هیچ فرقی نمی‌کند. اگر خود فرد مشکلی دارد یا سازمان مربوطه اش مراجعه می‌کند، وضعیتش را بررسی می‌کنیم. قانون هم سخت گیر نیست و می‌توان به این افراد کمک کرد.
رحیمی پور خاطرنشان کرد: پولادی سرباز غایب است. او باید وثیقه می‌سپرد که نسپرد ولی تعهد داده است. اگر پولادی بخواهد بازگردد او را به دادگاه معرفی می‌کنیم و آنها هم به وضعیتش رسیدگی می‌کنند. ممکن است دادگاه او را جریمه نقدی کند و یا در صورت اظهار ندامت همانجا تصمیم بگیریم.
وی در پایان گفت: از الان نمی‌شود گفت چه تصمیمی برای پولادی می‌گیریم. اول باید پرونده‌اش بررسی شود و متناسب با آن برخورد می‌شود. نگرانی هم ندارد. اگر اظهار پشیمانی و مراجعه کند کمکش می‌کنیم.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین