تاریخ انتشارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
plusresetminus
حزب الله:برزو ارجمند در ویژه‌برنامه عیدانه شبکه دو با اشاره به توقیف «کتونی زرنگی» بیان کرد که طی این سال‌ها کارهایی ضعیف تر از «کتونی زرنگی» هم داشته‌است اما پخش شده‌اند.
۰
کد مطلب : ۲۳۱۷۶۵
سریال‌های ضعیف‌تر از «کتونی زرنگی» هم داشته‌ام که پخش شده است!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، قسمت دوم «عید همدلی» در ساعات پایانی جمعه شب ۱۰ مرداد روی آنتن شبکه دو رفت و در این قسمت برزو ارجمند یکی از مهمانان برنامه بود که مقابل باربد بابایی مجری برنامه نشست.
ارجمند پس از بیان حال و هوای این روزهای زندگی‌اش که با حضور ویروس کرونا در جامعه می‌گذرد، به چند نکته درباره فعالیت‌های هنری‌اش اشاره کرد.
او از پخش نشدن آخرین کار تلویزیونی‌اش یعنی سریال «کتونی زرنگی» به کارگردانی علی ملاقلی پور گلایه کرد که قرار بود زمستان گذشته روی آنتن شبکه سه برود اما به دلایلی توقیف شد.
این بازیگر با بیان اینکه دلیل توقیف این کار، ضعف کیفی آن بیان شده است، گفت: اگر این سریال ضعیف است من در طول ۲۵ سال فعالیتم خیلی کارهای ضعیف‌تری بازی کرده‌ام که بدون هیچ مشکلی به آنتن رسیده‌اند!
ارجمند در بخش دیگر از صحبت‌هایش با اشاره به اینکه حضور در فیلم سینمایی «پل چوبی» را بنابر رفاقتی که با مهدی کرم‌پور کارگردان این اثر داشته پذیرفته است، گفت: اگر قرار بود از دید حرفه‌ای تصمیم بگیرم شاید در «پل چوبی» حضور پیدا نمی‌کردم اما اصولاً با دلم تصمیم می‌گیرم و به نظرم حضور در این فیلم اشتباه نبود.
وی با حضور در قسمت دوم «عید همدلی» اشاره کرد که سال ۷۷ در فیلم سینمایی «سفر سرخ» به کارگردانی حمید فرخ‌نژاد حضور پیدا کرده و به توصیه فرخ‌نژاد پس از این فیلم در خانه می‌ماند و سراغ کار دیگری نمی‌رود.
ارجمند اضافه کرد: فرخ‌نژاد معتقد بود من سیمرغ جشنواره فجر را خواهم برد. به همین دلیل من در خانه ماندم و هیچ کاری را نپذیرفتم اما فیلم توقیف شد و تا ۱۰ سال بعد نمایش داده نشد.
فرزند زنده یاد انوشیروان ارجمند این اتفاق را دلیل حضورش در سریال طنز «زیر آسمان شهر» عنوان کرد و گفت: پس از یک دوران بیکاری و شرایطی که هیچ پیشنهادی به سمت من نمی‌آمد، اولین پیشنهاد کار برای من زیر آسمان شهر بود
این بازیگر سینما و تلویزیون درباره همکاری مجدد با مهران مدیری نیز تصریح کرد: خیلی دوست دارم این اتفاق بیافتد اما اصلاً خبر ندارم که قرار است سریال جدیدی بسازند یا نه.
او همچنین یادآور شد: به نظر من باید اسم مهران مدیری بر اساس تعداد دقیقه‌ای که برنامه طنز تولید کرده است، در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود.
برزو ارجمند در پایان صحبت‌هایش به خاطره‌ای از حضورش در حرم امام رضا (ع) نیز اشاره کرد که در آن مرد کم توانی را به بهانه تبرک کیسه گندمش تا صبح در حرم همراهی کرده است و از عزیزترین خاطرات این بازیگر به حساب می‌آید.
«عید همدلی» ویژه برنامه شبکه دو برای اعیاد قربان تا غدیر هرشب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ از این شبکه به روی آنتن می‌رود، حال خوب، ترویج کمک به ایتام در عید غدیر و گذراندن شب‌های تابستان ۹۹ با اتفاقات ویژه این برنامه قرار است گره بخورد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین