تاریخ انتشارسه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
plusresetminus
حزب الله:یک مرد جوان آمریکایی توانست با انتخاب زمان درست، از لحظه خواستگاری خود خاطره ویژه‌ای بسازد که تا ۶۸۰۰ سال دیگر کسی نمی‌تواند تجربه مشابهی داشته باشد.
۰
کد مطلب : ۲۳۱۵۰۳
مراسم ازدواجی که هر ۶۸۰۰ سال یک بار رخ می‌دهد!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مردی به نام «جان نیکوترا» درست در لحظه‌ای از دختر مورد علاقه خود خواستگاری کرد که جهان شاهد عبور دنباله‌دار نئووایز بود. این اتفاق در ۱۷ ژوئیه ۲۰۲۰ رخ داد و براساس محاسبات فلکی این دنباله‌دار ۶۸۰۰ سال دیگر، مجددا مشاهده خواهد شد.
جان نیکوترا پیش از این نیز قصد داشت به شکل ویژه‌ای از دوست دخترش در دریاچه «کریتر» در نزدیکی یک دهانه آتشفشانی در جنوبی ایالت اوریگون خواستگاری کند، اما به دلیل انتشار کرونا و محدودیت‌های رفت و آمد، این برنامه نقش بر آب شد.
این مرد جوان که به فضا و نجوم هم علاقه دارد، تصمیم گرفت این بار فرصتی را از دست ندهد و دست به کاری بزند که تا هزاران سال دیگر کسی نتواند آن را تکرار کند و میان او و کسی که دوباره بتواند آن را تجربه کند، حدود ۱۵۰ نسل فاصله باشد. او دنباله‌دار نئووایز را انتخاب کرد و برای این کار به منطقه اولد فورگ نیویورک در نزدیکی منزل پدری‌اش رفت تا دنباله‌دار را ببیند.
یکی از دوستان جان نیکوترا توانست یک عکس یادگاری از جان و دوست دخترش «اریکا بندراک» ۲۶ ساله ثبت کند که در آن جان حلقه به دست روبروی اریکا زانو زده و دنباله‌دار نئووایز در پشت سر آن‌ها در حال عبور است.
این تصویر جالب، توجه بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های آمریکایی و بین‌المللی را به خود جلب کرد. دنباله‌دار نئووایز که از فاصله ۲۵۰ میلیون کیلومتری زمین می‌گذشت، پس از چند شب حضور در آسمان در ۲۳ ژوئیه از نظر‌ها پنهان شد، تا ۶۸۰۰ سال دیگر مجددا در آسمان کره زمین ظاهر شود.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین