تاریخ انتشاردوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
plusresetminus
حزب الله: بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از تعطیلات اخیر، نتایج بازی‌های لیگ برتر به کمک شانس و اقبال رقم می‌خورد.
۰
کد مطلب : ۲۳۱۴۰۱
موسوی: تیم‌های لیگ برتری فوتبال هیچ تاکتیکی ندارند/ استراماچونی در بهترین شرایط از استقلال رفت
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی موسوی بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران  درخصوص وضعیت این روز‌های این تیم اظهار داشت: تیم‌های لیگ برتری چند ماهی را استراحت کرده بودند و شرایط استقلال هم مثل آن‌ها است. بعد از تعطیلات اخیر خیلی از تیم‌ها بدون بدنسازی وارد بازی‌ها شدند تا هر چه سریع‌تر مسابقات لیگ امسال تمام شود و هیچ تیمی نمی‌تواند با استفاده از تاکتیک به هدفش برسد.
تیم‌های لیگ برتری هیچ تاکتیکی ندارند
موسوی ادامه داد: ٣ یا ۴ تیم در حال حاضر برای سهمیه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کنند. اما فکر می‌کنم اتفاقات فوتبالی که براساس تاکتیک باید طراحی شود، در نتایج تاثیری ندارد و تیم‌ها براساس شانس می‌توانند به موفقیت برسند. تیم‌های حاضر در لیگ نه بدنسازی خوبی انجام داده بودند و نه تاکتیک مناسبی را در بازی‌ها به نمایش می‌گذارند. فقط دور هم جمع شده‌اند تا بازی‌ها به پایان برسد.
بیشتر بخوانید
فریبا: اشتباهی که سر منصوریان کردیم را نباید برای فرهاد تکرار کنیم

نشان دادیم که توانایی همکاری با خارجی‌ها را نداریم
موسوی درباره شایعات بازگشت آندره‌ آ استراماچونی به استقلال گفت: اگر قرار به آمدن استراماچونی باشد، یعنی باید او بیاید و دوباره از اول همه چیز را بکوبد و از نو همه چیز را بسازد. او همچنان از استقلال طلبکار است. در این سال‌ها نشان دادیم که نمی‌توانیم بازیکن یا مربی خارجی را نگه داریم. آن‌ها تمایل دارند که طبق عرف دنیا مبالغ قراردادشان را سر موقع دریافت کنند. این مسائل، موارد ابتدایی در فوتبال دنیا است. اما در ایران وقتی می‌خواهیم از بازیکن و مربی خارجی استفاده کنیم، آنقدر اعصاب او را خراب می‌کنیم که اصل فوتبال فراموش می‌شود.
استراماچونی در بهترین شرایط از استقلال رفت
بازیکن پیشین استقلال گفت: اگر می‌خواهیم استراماچونی یا هر مربی خارجی را بیاوریم ابتدا باید پول او را فراهم، سپس اقدام به عقد قرارداد کنیم. استراماچونی در بهترین شرایط استقلال را رها کرد و رفت. حالا خیلی سخت است که بخواهیم دوباره از چنین فردی استفاده کنیم. شرایط ما در فوتبال ایران خیلی حرفه‌ای نیست و فضای مناسبی را برای خارجی‌ها فراهم نمی‌کنیم.
بهتر است برای ٣،۴ سال قید مربی خارجی را بزنیم
او درپاسخ به این سوال که آیا تغییر کادر فنی در این شرایط اتفاق مثبتی برای استقلال تلقی می‌شود یا خیر، گفت: اگر می‌خواهیم مربی بزرگتری به استقلال بیاوریم و می‌توانیم همه چیز را برایش فراهم کنیم، شاید در این شرایط خوب باشد و حتی نتیجه هم بدهد. اما اگر پولش را ندهیم و اعصاب او را خراب کنیم، بهتر است ٣،۴ سال قید مربی خارجی را بزنیم. مربیان خارجی چند بازی روی نیمکت تیم‌های ایرانی می‌نشینند و پس از آن یک شکایت و یک پرونده جدید برای ما درست می‌کنند. اگر می‌خواهیم همین روال را ادامه بدهیم بهتر است با همین مربیان داخلی کار کنیم. وقتی منابع مالی مورد نیاز خارجی‌ها را نمی‌توانیم تامین کنیم، آوردن مربی خارجی کار اشتباهی است.
بیشتر بخوانید
اولیایی: به جای سرمربیان خارجی به دنبال مدرسان مطرح خارجی باشیم

هر تیمی که از لحاط روحی بهتر باشد، مدعی سهمیه و جام حذفی خواهد بود
بازیکن پیشین استقلال درباره آینده این فصل آبی پوشان در بازی‌های جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: صحبت من فقط درباره استقلال نیست و می‌خواهم بگویم که همه تیم‌ها بعد از تعطیلات ناشی از شیوع ویروس کرونا تاکتیک خاصی ندارند و نتایج به صورت شانسی به دست می‌آید. هر تیمی که شرایط روحی و روانی بهتری داشته باشد می‌تواند هم سهمیه بگیرد و هم در جام حذفی مدعی باشد. امیدوارم استقلال شانس لازم برای گرفتن سهمیه و قهرمانی در جام حذفی را داشته باشد تا سال آینده بتواند با شرایط مناسبی به روز‌های اوجش برگردد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین