تاریخ انتشاردوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
plusresetminus
حزب الله:دبیر شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیریت شهری کرج از اقدامات غیر قانونی اجتناب کرده و در اسرع وقت پروژه فوق کلنگ زده شود.
۰
کد مطلب : ۲۳۱۳۵۶
شهرداری از اقدامات غیر قانونی اجتناب کند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهدی حاج قاسمی در نطق پیش از دستور  دویست و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور نماینده این کلانشهر در مجلس شورای اسلامی همراه بود، اظهارداشت: عملیات بازگشایی خیابان نهم شاهین ویلا علیرغم تذکرات مجدد اعضاء شورا و اینجانب تا این لحظه اتفاق نیفتاده و شهردار موظف است طبق تکالیف شورای اسلامی دلایل عدم بازگشایی را به شورا  ارسال و کم کاری در این مورد پذیرفته نیست.
رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگیری از تذکرش افزود: تقاطع غیر همسطح آزادی ماهان علیرغم انتخاب پیمانکار و تاکید به اتمام آن تا پایان سال 99 متاسفانه طبق اخبار رسیده روگذر را به زیرگذر تبدیل کرده که این مغایر آئین نامه معاملاتی است .
این مسئول در شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: لذا در این راستا انتظار می رود تا شهرداری از اقدامات غیر قانونی اجتناب کرده و در اسرع وقت پروژه فوق کلنگ زده شود.
حاجی قاسمی یادآور شد: ضمنا پارکینگ طبقاتی خانواده در مقابل منطقه 8 شهرداری کرج که چندی پیش کلنگ ساخت آن به زمین زده شد نیز از اولویت های شورا است که امید است تا یک سال آینده از بابت تصمیم گیریهای مدیریت و فنی سریعاً تعیین تکلیف شود.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین