تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
plusresetminus
حزب الله:مرکز پژوهش‌های اسیران فلسطینی از سازمان بهداشت جهانی خواست تا کمیته تحقیقات پزشکی را هرچه‌ سریع‌تر برای معاینه اسیران و اطلاع از شرایط بازداشت دشوار آنها بفرستد.
۰
کد مطلب : ۲۳۰۳۷۳
هشدار درباره شیوع کرونا در زندان‌های رژیم صهیونیستی به دلیل اهمال پزشکی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مرکز پژوهش‌های اسیران فلسطینی اعلام کرد که ویروس کرونا در صورتی که میان اسیران شیوع پیدا کند، به دلیل تعدد بیماری‌های ناشی از بی‌توجهی‌های متعمدانه پزشکی، این ویروس برای اسیران کشنده‌تر خواهد بود.
ریاض الاشقر، سخنگوی رسانه‌ای این مرکز خاطرنشان کرد، تعداد زیادی از اسیران از بیماری‌های خطرناکی رنج می‌برند و برخی از اسیران دارای سیستم دفاعی ضعیف هستند و بدن‌ آنها نمی‌تواند در مقابل بیماری مقاومت کند. رژیم اشغالگر نیز جان آنها را بی ارزش می‌شمارد و حمایت پزشکی به آنها ارائه نمی‌دهد. ده‌ها اسیر از بیماری‌های خطرناکی رنج می‌برند و حمایت پزشکی مناسب را دریافت نمی‌کنند که باعث می‌شود دامی آسان برای ویروس کرونا باشند.
این نهاد فلسطینی از تمامی نهادهای پزشکی بین المللی و در رأس آنها سازمان بهداشت جهانی خواست تا به سکوت خود پایان داده و به وظایف خود عمل کنند و کمیته تحقیقات پزشکی را به صورت هرچه سریع‌تر برای معاینه اسیران و آگاهی از شرایط بازداشت دشوار آنها بفرستند.
در همین حال، "جنبس اسیر در زندان نقب" در بیانیه‌ای اعلام کرد، در سایه ادامه شیوع سریع کرونا، همچنان اسیران در خطر هستند، چراکه اداره زندان‌های صهیونیستی به صورت متعمدانه در حق آنها کوتاهی می‌کنند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین