تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
plusresetminus
حزب الله:در راستای ارتقاء سطح کیفی محیط های شهری و زیباسازی فضاهای عمومی عملیات ترمیم و بازسازی این دو اِلمان در دستور کار این اداره قرار گرفت.
۰
کد مطلب : ۲۳۰۲۷۲
ترمیم و بازسازی اِلمان میدان استاندارد و مجسمه فشاری آب
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،امیر رضیان با بیان اینکه وجود این اِلمان ها در کنار ایجاد تغییر و تحول در سطح شهر و ایجاد دید بصری و چشم انداز مناسب، نشاط شهروندان را به دنبال خواهد داشت افزود: اداره هنرهای شهری در نظر دارد نسبت به ترمیم و بازسازی سایر اِلمانهای شاخص سطح شهر اقدام کند.
این مسئول در خصوص اقدامات معاونت زیباسازی در راستای هویت بخشی در شهر توضیح داد: با توجه به اینکه المانهای سطح شهر به مرور زمان دچار فرسودگی می شوند، لذا هر ساله تمامی اِلمانهای موجود در سطح شهر توسط کارشناسان اداره هنرهای شهری مورد بازنگری قرار گرفته و المانهایی که آسیب دیده اند شناسایی و بازسازی خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه عناصر شهری بر هویت عمومی شهر تاثیرگذار است، افزود: در اِلمان جانمایی شده میدان استاندارد از نماد و آرم اصلی سازمان ملی استاندارد استفاده شده که علاوه بر بازگو کردن ویژگیهای این فضا تاثیر مهمی درنحوه برخورد و تعاملات شهروندان با یکدیگر و محیط شهری خواهد داشت .
معاون زیبا سازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان ورود هنر به ویژه مجسمه ها و المانها را به عرصه عمومی شهر، یکی از مناسب ترین راه حل ها، جهت زیباسازی و فضا هایی جهت تمرکز و تعامل شهروندان در کلانشهر ها ارزیابی کرد و افزود: شروع این پروژه در سال جاری با بازسازی دو اِلمان مذکور صورت گرفت که با بهره گیری از توان هنرمند مجسمه ساز کرجی استاد آذری ، بازسازی، رنگ آمیزی و پتینه کاری شده است.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین