تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
plusresetminus
حزب الله: فرماندار دموکرات نیویورک با انتقاد شدید از رئیس جمهور آمریکا و تلاش وی برای بازگشایی مدارس در فصل پاییز گفت که «کودکان ما موشک آزمایشگاهی نیستند».
۰
کد مطلب : ۲۳۰۲۵۸
فرماندار نیویورک خطاب به ترامپ: کودکان آمریکایی موش آزمایشگاهی نیستند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، «اندرو کومو» فرماندار دموکرات ایالت نیویورک روز دوشنبه در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره لزوم بازگشایی مدارس در فصل پاییز گفت: «بچه های ما موش آزمایشگاهی نیستند».
وی تاکید کرد که ایالت نیویورک به بازگشایی مدارس در مناطقی اجازه خواهد که در مرحله پایانی محدودیت قرنطینه عمومی قرار دارند و میانگین ابتلای روزانه ساکنان آن به ویروس کرونا، کمتر از پنج درصد باشد.
«دونالد ترامپ» رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا هفته گذشته در سخنانی در کاخ سفید گفته بود که که به فرمانداران ایالت‌ها فشار می‌آورد تا مدارس این کشور تا فصل پاییز بازگشایی شوند.
ترامپ گفت که برخی‎ها در آمریکا به دلایل سیاسی می‎خواهند مدارس این کشور بسته باقی بماند.
به نظر می رسد شیوع ویروس کرونا در آمریکا غیرقابل کنترل است؛ چنانکه از هر صد آمریکایی یک نفر به این بیماری مسری مبتلا شده‌ است.
بنابر آمار دانشگاه جان هاپکینگز، از زمان شیوع ویروس کرونا بیش از 3.3 میلیون نفر در آمریکا به این ویروس مبتلا شده اند و دستکم 135205 نفر جان خود را از دست داده اند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین