تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
plusresetminus
حزب الله:فرماندار کرج گفت: طرح جامع سازگاری با کرونا توسط فرمانداران تهیه و تدوین و پس از تصویب در ستاد استانی اجرایی خواهد شد.
۰
کد مطلب : ۲۳۰۲۵۴
باید به زندگی با کرونا عادت کنیم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،غفور قاسم پور روز دوشنبه ۲۳ تیرماه ضمن قدردانی از اهتمام رسانه‌ها در آگاهی بخشی به جامعه در خصوص کرونا گفت: استفاده از ماسک نه تنها برای کارکنان اجباری است بلکه مصوبه کشوری بوده و اجرای آن برای عمومی الزامی است و کارمند و غیرکارمند ندارد.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره اینکه مردم باید خود را با شرایط سبک زندگی اجتماعی در دوران کرونا تطبیق دهند افزود: طرح جامع سازگاری با کرونا توسط فرمانداران تهیه و تدوین و پس از تصویب در ستاد استانی اجرایی خواهد شد.
قاسم پور اضافه کرد: سلامت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است که بر این اساس ستادهای فرعی در دستگاه‌ها تشکیل شده است و نظارت و بازرسی‌ها توسط حراست‌ها و بازرسی‌ها تداوم دارد.
معاون استاندار البرز و  فرماندار ویژه شهرستان کرج خاطرنشان کرد: ضدعفونی ایستگاه‌های اتوبوسرانی و سایر وسایل حمل و نقل عمومی توسط شهرداری‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
فرماندار کرج گفت: از طریق رسانه‌ها، تابلوهای تبلیغات شهری و صدا و سیمای استانی آگاهی‌های لازم به مردم صورت می‌گیرد.
وی تاکید کرد: نظارت‌ها و بازرسی‌ها در بخش اصناف باید تشدید شود چراکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی و  خودداری از ترددهای غیرضروری، راهکار پیشگیری از ابتلا به این بیماری است.
فرماندار کرج در پایان اعلام کرد: به دستور استاندارالبرز باید ماسک ارزان قیمت در مترو و مراکز عمومی دردسترس مردم قرار بگیرد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین