تاریخ انتشارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
plusresetminus
حزب الله:قائم مقام مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در امور بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش گفت: با روند کنونی تولید و تحویل خودرو به مشتریان ، تعداد تعهدات معوق ۱۳ محصول این خودروساز به روز شده است .
۰
کد مطلب : ۲۳۰۰۰۶
تعهدات معوق ۱۳ محصول ایران خودرو صفر شد
به گزارش شبكه خبري تحليلي حزب الله، ناقدی برادران در نشست خبری امروز با اصحاب رسانه و خبرنگاران با اشاره به همکاری زنجیره تامین و به پشتوانه تولید در گروه صنعتی ایران خودرو ، افزود: از ابتدای سال جاری تا ۱۸ تیرماه، ۹۳ هزار و ۴۴ دستگاه خودرو تحویل مشتریان شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد رشد نشان می دهد.
 
وی اظهارداشت : باوجود مشکلات تحریم و کرونا و همچنین بدعهدی شرکای خارجی خوشبختانه روند تعهدات معوق این خودرو ساز ۷۰ درصد بهبود یافته و بسیاری از این تعهدات ساماندهی شده است .‌
 
ناقدی با اشاره به این که با تکمیل خودروهای ناقص تعداد خودروهای تحویلی به مشتریان افزایش خواهدیافت، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا ۱۸ تیرماه ، ۱۰۵ هزارو ۲۳۱ دستگاه تجاری سازی شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴درصد رشد نشان می هد.
 
قائم مقام مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش از مهمترین اقدامات اخیر این حوزه را ارائه خدمات غیر حضوری و غیر متمرکز با هدف حذف نیاز مشتریان به مراجعه حضوری ، توسعه خدمات پاسخگویی از طریق مرکز تماس ایران خودرو ، یکپارچه سازی سیستم تحویل در هفت سایت تولیدی ، کاهش توقف خودرو ها در نمایندگی ها و عرضه سریع آن به بازار با کنترل سیستم ثبت تحویل به مشتريان عنوان كرد.

وی ادامه داد: پیش ثبت نام ۶۰ هزار نفر برای  محصول پروژه  K132  نشان از استقبال بالای بازار از این محصول می دهد.

وی خاطرنشان کرد: از ۱۵ هزار دستگاه تعهد داده شده در فروش فوق العاده گذشته، حدود ۹ هزار خودرو فاکتور شده است که پس از طی فرایند شماره‌گذاری، تحویل مشتریان خواهد شد.

قائم مقام مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: نمایندگی ها بخشی از شبکه اصلی گروه صنعتی ایران خودرو هستند و ما به دنبال کسب درآمد پایدار برای نمایندگی ها هستیم در حال حاضر هیچ کمیسیون معوق به نمایندگی‌ها نداریم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین