تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
plusresetminus
حزب الله:سرمربی تیم فوتسال پراک مالزی گفت: توحید لطفی یک بازیکن عالی است و امیدوارم دوباره او را در پراک ببینم.
۰
کد مطلب : ۲۲۹۸۷۹
تمجید سرمربی تیم فوتسال «پراک» مالزی از بازیکن ایرانی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،«دامون شاو» سرمربی انگلیسی تیم فوتسال پراک مالزی در خصوص جدایی توحید لطفی بازیکن ایرانی از این تیم گفت: فقط چند هفته کوتاه توحید را در اختیار داشتیم. او یک مسابقه انجام داد و یک گل به ثمر رساند.
وی افزود: توحید یکی از ۱۰ بازیکن جوان برتر در دنیا و کاپیتان تیم ایران (جوانان) بوده است که تجربیات بین المللی خوبی دارد.  امضای قرارداد با توحید برای هر تیمی برای ساختن آینده عالی است. امیدوارم دوباره او را در پراک ببینم.
سرمربی تیم فوتسال پراک در خصوص احتمال بازگشت لطفی به این تیم در فصل بعد، تاکید کرد: نمی دانم چه اتفاقی می افتد. برای فصل بعد هنوز هیچ چیز مشخص نیست. لیگ امسال به خاطر کرونا لغو شده و همه چیز مبهم است.

دامون شاو در کنار توحید لطفی 
وی ادامه داد: همچنین فکر می کنم او مشکلاتی در خدمت سربازی خود داشت.  من توحید را می پسندم. او در دفاع بسیار پر جنب و جوش است. در مصاف های یک به یک و همچنین گلزنی هم خیلی خوب عمل می کند.
شاو در پاسخ به این سئوال که آیاخودش لطفی را به تیم معرفی کرده بود؟ تصریح کرد: باشگاه این بازیکن را معرفی کرد و من هم او را پسندیدم. توحید جوان، سخت کوش و گلزن است که دیدگاه و طرز فکر بسیار خوبی دارد. 
سرمربی انگلیسی تیم فوتسال پراک مالزی در پایان گفت: این اولین باری بود که سرمربی یک بازیکن ایرانی بودم اما دوستانی در ایران دارم.
 
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین