تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
plusresetminus
حزب الله: باغ بهشت، یکی از طرح های بسیار زیبا با معماری ایرانی و اسلامی است که هم اکنون به عنوان یکی از پروژه های مهم و خاص عمرانی از سوی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج در حال اجراست و جلوه و زیبایی خاصی را به مجموعه خواهد داد.
۰
کد مطلب : ۲۲۹۸۵۳
رفتار کارکنان سازمان آرامستان ها بسیار شایسته و درخور تحسین است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سارا دشت‌گرد، هدف از این بازدید را بررسی نحوه خدمات دهی به مراجعه کنندگان با توجه به شرایط سخت این روزها و وجود بیماری کرونا عنوان کرد و گفت: معتقدم در این شرایط دشوار، وضعیت خدمات دهی باید به گونه ای باشد که آلام و دردهای مراجعه کنندگان را تشدید نکند.
وی، اضافه کرد: به واقع نحوه برخورد پرسنل با مردم بسیار قابل تحسین و شایسته بود که امیدوارم از این افراد به نحو مناسب قدردانی شود.
این مسئول تاکید کرد: البته هیچ گونه قدردانی و پاداش مالی پاسخگوی تلاش و سختی کار آنها نیست اما امیدوارم قرارگیری موضوع اشتغال در آرامستان ها به عنوان مشاغل سخت و زیان بار، به زودی از سوی مراجع ذیصلاح مورد تایید و تصویب قرار گیرد تا این عزیزان از امتیازهای بیشتری در حوزه کاری شان بهره مند شوند.
این عضو شورا، با تاکید بر ضرورت تامین کامل تجهیزات ایمنی و محافظتی برای کارکنان مجموعه آرامستان ها، از تلاش مدیریت سازمان برای این منظور قدردانی کرد.
دشت‌گرد، در عین حال اظهار داشت: این روزها در بسیاری از بخش ها و مجموعه های اداری و خدماتی از جمله بانک ها، نحوه محافظت و برخورد پرسنل با مراجعه کنندگانی که لزوما دچار بیماری نیستند، اندکی توهین آمیز به نظر می رسد. حال آنکه نحوه محافظت و رفتار کارکنان سازمان آرامستان ها با مردم، به رغم قرارگیری در معرض بیشترین خطر و احتمال انتقال ویروس، اندکی محدودتر و در عین حال بسیار شایسته تر است. 
وی، اجرای پروژه های عمرانی در این سازمان را هم مورد تحسین قرار داد و اذعان داشت: زواری که در طول سال برای زیارت قبور عزیزان شان در این محل حضور پیدا می کنند شاهد اتفاقات و تغییرهای بسیار محسوسی در مجموعه آرامستان ها هستند.
به گفته این عضو شورای شهر کرج، نمازخانه قبلی به هیچ وجه شایسته مراجعه کنندگان نبود اما نمازخانه ای که هم اکنون در حال تکمیل است، مکانی بسیار مناسب است که با مصالح مرغوب ساخته شده و به طور قطع رضایت مردم را به همراه خواهد داشت.
دشت‌گرد، طراحی محوطه و فضای باز مجموعه آرامستان بهشت سکینه (س) را نیز بسیار مناسب عنوان کرد و ادامه داد: باغ بهشت، یکی از طرح های بسیار زیبا با معماری ایرانی و اسلامی است که هم اکنون به عنوان یکی از پروژه های مهم و خاص عمرانی از سوی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج در حال اجراست و جلوه و زیبایی خاصی را به مجموعه خواهد داد.
این مسئول، البته از وجود تفاوت میان محل قبور و بالا بودن قیمت های آنها انتقاد کرد و اظهار داشت: متاسفانه مردم در هر زمینه ای دچار چشم و هم چشمی و تجمل گرایی هستند که این امر در آرامستان ها و مرگ و میر افراد هم تاثیرگذار شده است. 
وی اضافه کرد: به هر روی خدمات و فعالیت های صورت گرفته در سازمان مدیریت آرامستان های کرج در دوره جدید بسیار شایسته و مناسب بوده است که باعث می شود مردم با وجود غصه داری شدید در هنگام مراجعه به این محل، با آرامش خاطر بیشتری آن را ترک کنند.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین