تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
plusresetminus
حزب الله:نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در یک هفته اخیر آمار بستری ها و جانباختگان ناشی از کرونا افزایش چشمگیری داشته، گفت: باید به جد در جهت توقف شیوع این بیماری عالمگیر اقدام کنیم.
۰
کد مطلب : ۲۲۹۷۱۸
ممکن است محدودیت‌های گسترده‌تری در البرز داشته باشیم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عزیزاله شهبازی در جلسه شورای توسعه استان که روز سه شنبه ۱۷ تیرماه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با قدردانی از حضور فرمانده سپاه پاسداران استان، مدیرکل دادگستری استان و مجموعه مدیران در جلسه، افزود: باید مدیران در این نشست نسبت به مباحث مربوطه اشراف کامل داشته باشند و از سوی سازمان مدیریت برنامه و بودجه اقناع شوند.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه در توزیع بودجه و اعتبارات باید در نظر داشت که تحریم ها و شیوع کرونا را همراه داریم، ادامه داد: ضرورت دارد با اعتبارات ناچیزی که در دستگاه ها وجود دارد بهترین برنامه ریزی صورت گیرد.
شهبازی با بیان اینکه تا زمانی که پروژه های نیمه کاره به اتمام نرسند، پروژه جدیدی در البرز نخواهیم داشت، گفت: ۴۴ پروژه مهم استان برای تخصیص اعتبار جهت تسریع در تمکیل در دستور کار استان قرار دارد و ۱۶ طرح ملی که بیش از ۲۰ درصد از اعتبارات توسعه متوازن به این پروژه ها تخصیص داده شد.
وی افزود: سازمان برنامه و بودجه کشور توجه ویژه به موضوعات و مسائل البرز دارند و در استان نیز این اراده برای پیگیری جذب اعتبارات ملی وجود دارد.
استاندار البرز اضافه کرد: کمتر از یک ماه پیش در سفر رییس محترم سازمان برنامه و بودجه کشور هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل منطقه دو آزادراه تهران –شمال و ۴۰۰ میلیارد تومان برای پروژه کمربندشمالی کرج جذب شد.
وی گفت: با توجه به وضعیت بودجه، ضرورت دارد مدیران برای آگاهی بخشی و جلب همراهی کارکنان دستگاه ها جلسات توجیهی بگذارند و همه در جریان تنگناها قرار گیرند.
شهبازی افزود: اتحاد و انسجام برای کسب رضایتمندی مردم و عبور از این برهه حساس ضروری است و همه باید پای کار باشیم.
وی با اشاره به اینکه در یک هفته اخیر آمار بستری ها و جانباختگان ناشی از کرونا افزایش چشمگیری داشته، ادامه داد: باید به جد در جهت توقف شیوع این بیماری عالمگیر اقدام کنیم.
استاندار البرز گفت: استمرار این وضعیت ممکن است محدودیت‌های گسترده‌تری داشته باشد تا از موج دوم شیوع کرونا با کمترین خسارت عبور کنیم.
وی در پایان اعلام کرد: تعیین تکلیف روستای محمودآباد و الحاق آن به شهر کرج سال‌ها مورد بحث و بررسی بود و حتی تصمیماتی نیز اتخاذ شده ولی به اجرا نرسیده بود از این رو ظرف دو ماه گذشته با کار کارشناسی نسبت به حل آن اقدام شد و این منطقه به شهر کرج اضافه شد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین