کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پنجعلی: لغو بازی‌ها معقول نیست

ایسنا , 17 تير 1399 ساعت 14:28

حزب الله:پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: با وجود کرونا باید به زندگی ادامه داد و معقول نیست بازی‌ها لغو شود چرا که ممکن است این ویروس تا چند سال هم طول بکشد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد پنجعلی درباره لیگ برتر فوتبال ایران در دو هفته‌ای که گذشت اظهار کرد: برگزاری لیگ تحت تاثیر کرونا قرار گرفته و بدون وجود تماشاگر، گرمای خاص خود را از دست داده است و بازی‌ها بدون تماشاگر لطفی ندارد. با این وجود برای شروع شاهد این هستیم که برگزاری بازی‌ها شور و نشاط را به خانه‌ها آورده است. بعضی تیم‌ها مثل پرسپولیس هم عملکرد خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند.
او ادامه داد: آمادگی بازیکنان پرسپولیس هم بسیار خوب بود. مثلا در نیمه دوم بازی آخر پرسپولیسی‌ها سرعت بازی خیلی مناسب بود و دیدار زیبایی دیدیم. به هر حال با وجود کرونا باید به زندگی ادامه داد و معقول نیست بازی‌ها لغو شوند چرا که ممکن است ماجرای کرونا تا چند سال هم طول بکشد. خودمان باید رعایت کنیم و با این برنامه کنار بیاییم، حتی همه وسایل نقلیه هم در حال کار هستند و می‌بینیم که مردم مجبورند کار کنند.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان این‌که به هر حال دستوراتی که صادر می‌شود باید اجرا شود، عنوان کرد: ماجرای کرونا اجتناب ناپذیر است و عدم اجرای آن با سیاست گذاری که شده است مغایرت دارد. خیلی از کشورها آزاد هستند و فقط باید رعایت کنیم تا بتوانیم زندگی خود را پیش ببریم.
او درباره قانون تعویض پنج بازیکن گفت: به نظر من قانون خوبی است چرا که کادر فنی از شرایط بازیکنان خبر دارد و دستش را بازتر می‌کند. این قانون باعث می‌شود بازیکنان جوان‌تر تشویق شوند و آمادگی و انگیزه لازم را پیدا کنند. موافق قانون پنج تعویض هستم چرا که به نفع سازندگی است و همچنین در این شرایط به خصوص از آسیب دیدگی جلوگیری می‌کند و کمک می‌کند بار سنگینی که روی دوش بازیکنان است کم شود.


کد مطلب: 229707

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/229707/پنجعلی-لغو-بازی-ها-معقول-نیست

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com